امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

قیمت کیشو اینو در هفته گذشته رشد زیادی را تجربه کرد. دوشنبه گذشته (10 مه) ارزش بالایی آن 0.000039 دلار بود، اما از آن زمان به شدت کاهش یافت و درحال حاضر حدود 0.000016 دلار ارزش دارد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد و در واقع، چنین نیست- اما نشان دهنده رشد 1500 درصدی در عرض چند هفته است و این کافی است تا آینده کیشو اینو بسیار درخشان باشد و سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین به یک منبع مناسب تبدیل شود. با اینحال پیش بینی قیمت Kishu Inu همچنان دشوار است و ممکن است نوسانات مختلفی را تجربه نماید.

کیشو اینو یکی از جدیدترین اعضای خانواده کریپتوکارنسی است که در ایام اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است. بر این اساس حالا کیشو اینو جزو توکن های پرسروصدا و پرطرفدار بازار است که خریداران زیادی دارد. در ادامه جستار پیش رو هدف ما پرداختن به پیش بینی قیمت ارز Kishu Inu است پس با ما همراه باشید.

کیشو اینو چیست؟

کیشو اینو در آگوست سال 2020 راه اندازی شده اما اخیرا رشد چشمگیری داشته است. این مسئله به لطف نوسانات داج کوین در چند روز گذشته ممکن شده است، این امر حتی پس از حضور ایلان ماسک در Saturday Night Live نیز حتی تشدید شد. برخی از طرفداران رمزنگاری انتظار داشتند که ارزش داج کوین را بالاتر از مرز 1 دلار ببینند. در عوض، به دنبال ظهور ماسک در تلویزیون از حدود 0.70 به 0.42 دلار سقوط کرد و هنوز خیلی قابل بازگشت نیست. در مقابل ارزش کیشو اینو هر روز بیشتر می شود.

بنیانگذران کیشو اینو آن را به عنوان یک قاتل احتمالی داج کوین نام بردند زیرا می تواند ارزش داج کوین را به طرز گسترده ای پشت سر بگذارد، بدون اینکه هرگز از ارزش 0.01 دلار عبور کند، درحال حاضر ارزش سکه کیشو اینو به طور قابل توجهی کمتر از آن است. بنابراین سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد البته به شرطی که از آینده توکن Kishu Inu مطمئن باشید.

سکه کیشو اینو در بازار های کریپتوکارنسی با نماد SHIB شناسایی شده است و زنجیره بلوکی کیشو اینو شبکه اتریوم است که مکانی تثبیت شده برای ارز رمزنگاری شده است و به دلیل ثبات و ویژگی های آن توسط سازندگان انتخاب شده است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه