امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

یک روز دیگر رمز ارز مبتنی بر meme موج ساز شد. جدیدترین آنها Kishu Inu یا به اختصار "KISHU" نام دارد و به معنای واقعی کلمه بر اساس نژاد سگی دیگر بنا شده است.

KISHU چیست؟

KISHU ارز دیجیتالی است که مبتی بر meme می باشد و از نژاد Kishu Inu اینو به عنوان لقب خود استفاده می کند. مشابه نحوه استفاده Dogecoin از سگ Shiba Inu برای برند معاملاتی خود.

این ارز دیجیتال گفت دلیل ایجادش این است که بسیاری از meme coin ها چشم انداز مناسبی برای آینده ندارند. KISHU امیدوار است که چیزی فراتر از joke باشد و به عنوان یک ارز واقعی عمل کند.

طبق InvestorPlace.com ارز دیجیتال جدید "در حال طرح ریزی برای سکه dog با بیشترین طول عمر در خط است و به نظر می رسد که این امر برای سرمایه گذاران مناسب می باشد."

به گزارش نیوزویک KISHU در حال حاضر در برخی از برنامه های کیف پول ارزهای دیجیتال که از WalletConnect استفاده می کنند مانند Metamask،TrustWallet و Coinbase Wallet در دسترس است.

بر اساس داده های نیوزویک مردم همچنین می توانند KISHU را با استفاده از ارزهای دیجیتال مانند اتریوم خریداری کنند.

ارزش KISHU چقدر است؟

طبق InvestorPlace.com در حال حاضر ارزش KISHU حدود 0.00000001 دلار می باشد. این سکه در روز آخر 100٪ جهش داشته است.

این مقدار زیادی از ارزش نیست اما اگر سرمایه گذاری زیادی انجام دهید و اگر ارزش این سکه افزایش یابد می تواند یک جهش بزرگ باشد. هرچند وقتی صحبت از این بازارها می شود هیچ چیز تضمین شده نیست.

آیا باید در KISHU سرمایه گذاری کنید؟

فقط بدانید که بازار بی ثبات است. Adrian Zduńczyk بنیانگذار گروه تجزیه و تحلیل YellowBlock به نیوزویک گفت که ارزهای دیجیتال مانند Kishu Inu و Shiba Inu بر هیاهوی سکه هایی مانند Dogecoin را سوار می شوند.

Shiba Inu،Kishu Inu و UnderDog به عنوان نسخه دیگری از سوارکارهای تبلیغاتی که قرار است از تقاضا برای بیش از حد به نظر می رسد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه