امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

می توان گفت مهم ترین سرویسی که در زمینه ارز های دیجیتال باید از آن استفاده کنید صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها مزایای بسیار زیادی برای کاربرانشان دارند. مزایایی که آن قدر ارزشمند هستند که شما هیچ مشکلی با پرداخت کارمزد تراکنش ها نخواهید داشت. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که صرافی های معروف و پیشرفته در اختیار کاربران خود قرار می دهند، سرویس استاپ لاس یا Stop limit loss می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم چگونه از این سرویس بی نظیر و بسیار مفید استفاده کنید.

آموزش کامل بایننس

آیا صرافی های ارز دیجیتال امن هستند؟

در ارتباط با امنیت صرافی های ارز دیجیتال می توان گفت این صرافی ها از امنیت کافی برخوردار هستند، اما مواردی هم وجود دارند که باید برای امنیت بیشتر آن ها را انجام دهید. اول از همه این که همیشه و حتما از صرافی های معروف و معتبر استفاده کنید. این صرافی ها نسبت به صرافی های تازه کار تر از امنیت بالاتری برخوردار بوده و از سیستم های امنیتی پیشرفته تری استفاده می کنند. به همین جهت بهتر است همیشه از صرافی های معتبر استفاده نمایید. نکته بعدی اما کاملا به شما وابسته است و آن هم انجام تنظیمات امنیتی به صورت کامل می باشد. هنگامی که شما برای اولین بار در سایت یک صرافی ثبت نام می کنید از شما خواسته می شود تا تنظیمات امنیت را انجام دهید. این تنظمات مثل ورود دو مرحله ای، اتصال به اکانت گوگل و برخی دیگر از سرویس ها می باشد که با انجام دادن آن ها می توانید امنیت حساب کاربری خود را افزایش داده و اجازه ندهید افراد دیگری به حساب شما دسترسی داشته باشند. فراموش نکنید که تمام دارایی شما در حساب صرافی شما موجود می باشد و اگر هر کس غیر از خود شما به این حساب ها وارد شود می تواند به دارایی شما دسترسی کامل داشته باشد. به همین دلیل باید با نهایت دقت این تنظیمات را انجام داده و در حفظ اطلاعات امنیتی حساب خود کوشا باشید. در مقالات و فایل های آموزشی صرافی ها، تمام این موارد به طور کامل برای شما توضیح داده خواهد شد.

سایت صرافی بایننس

بهترین صرافی ارز دیجیتال کدام است؟

صرافی های بسیاری زیادی هستند که در زمینه ارز های دیجیتال و بیت کوین فعالیت می کنند. در حال حاضر یکی از بهترین و قدیمی ترین صرافی ها که مورد اعتماد افراد بسیار حرفه ای در این حوزه می باشد، صرافی بایننس می باشد. این صرافی سابقه بسیار درخشانی در زمینه ارز های دیجیتال دارد و اکنون به عنوان یکی از تعیین کنندگان و مراجع قیمت در این بازار به شمار می رود. استفاده از سرویس های بسیار گسترده و پیشرفته این صرافی برای تمام مردم دنیا، حتی افرادی که در ایران زندگی می کنند نیز ممکن می باشد. البته به دلیل وجود تحریم ها برای استفاده از سایت صرافی بایننس نیاز به انجام برخی تغییرات و تنظیمات اینترنتی می باشد. تمامی این موارد به طور کامل و به صورت تصویری و ویدیویی در آموزش کامل بایننس وجود داشته و می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید که برای افرادی که در داخل ایران هستند و می خواهند از صرافی بایننس استفاده کنند واجب است که حتما آموزش های کامل را در این زمینه ببینند و سپس به این صرافی وارد شده و در آن ثبت نام کنند. فراموش نکنید که در صورتی که شما به عنوان یک کاربر فعال در ایران شناسایی شوید ممکن است حساب کاربری شما مسدود شده و دیگر امکان دسترسی به دارایی خود را در این صرافی نداشته باشید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که وقتی ریسک بالایی مانند از دست رفتن دارایی وجود دارد، چرا باید از این صرافی استفاده کرد؟ در ادامه شما با یکی از بهترین و مفید ترین قابلیت های موجود در این صرافی آشنا می کنیم که قطعا شما را تشویق کرده تا از این صرافی استفاده کنید.

 

قابلیت استاپ لاس چیست؟

در مبحث آموزش ترید در بایننس، بخشی به نام آموزش استاپ لیمیت در بایننس وجود دارد. حال می خواهیم کمی شما را با آموزش استاپ لاس آشنا کرده و بگوییم این قابلیت بسیار بسیار کاربردی دقیقا چه کاری انجام می دهد. توضیح این قابلیت به زبان ساده از این قرار است: شما یک ارز دیجیتل را خریداری کرده و برای آن یک کف قیمت تنظیم می کنید. هنگامی که ارز دیجیتالی که خریداری کرده اید تا آن کف قیمت پایین آید، سایت به طور خودکار ارز شما را فروخته و ارز دیگری که مورد نظرتان می باشد را برای شما تهیه می کند. با این کار شما دیگر نگرانی از بابت چک کردن هر لحظه قیمت ها ندارید و می توانید مطمئن باشید که حتی زمانی که از وضعیت بازار خبر ندارید ضرر نکرده و ارز شما در کف قیمتی مشخص شده فروخته می شود. اجازه دهید این قابلیت را با مثالی برای شما توضیح دهیم. فرض کنید شما برای خود یک بیت کوین را به قیمت 8500 دلار خریده اید. حال شما یک استاپ لاس با قیمت 8000 دلار را برای این ارز خود تنظیم می نمایید و مثلا تنظیم می کنید تا در صورتی که قیمت بیت کوین تا 8000 دلار سقوط کرد بیت کوین شما فروخته شده و در ازای آن دلار تتر خریداری شود. پس از این که این کار را انجام دادید دیگر نیاز به هیچ نگرانی ندارید. اگر به هر دلیل نتوانستید چند روزی از وضعیت بازار با خبر شوید خیالتان راحت است که حداقل ضرر نمی کنید و اگر ارزی که در اختیار دارید سقوط قیمتی زیادی داشته باشد شما آن ضرر را به مقدار بسیار پایینی تجربه خواهید کرد، زیرا شما خرید خود را به گونه ای تنظیم کرده اید تا در همچین مواقعی پیش از آن که ضرر سنگینی کنید ارز مورد نظرتان فروخته شود.

علاوه برقابلیت استاپ لاس، صد ها قابلیت بسیار مفید و کاربردی دیگر نیز در صرافی بایننس وجود دارد که همگی باعث می شود شما فعالیت خود را در آن صرافی شروع کنید. با آموزش بایننس نیاز به هیچ نگرانی در خصوص استفاده از آن در ایران نخواهید داشت.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه