امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال کیشو اینو چیست؟

ارزهای دیجیتال در انواع بسیار زیادی توسعه پیدا کرده و عرضه می شوند. هر یک از انواع ارزهای دیجیتال ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند. برای این که کیشو اینو را بهتر درک کنید، لازم است تا برخی از ویژگی های خانواده این ارز دیجیتال را با شما در میان بگذاریم.

کیشو اینو یک توکن است

در یک دسته بندی می توان ارزهای دیجیتال را به دو دسته کوین و توکن تقسیم می نمایند. کوین ها ارزهای دیجیتالی هستند که شبکه بلاک چین اختصاصی دارند. توسعه چنین ارزهای بسیار مشکل بوده و نیاز به یک تیم برنامه نویسی و توسعه بسیار قوی دارد. اتریوم، کاردانو، سولانا، بیت کوین و مواردی از این دست در این دسته قرار می گیرند. دومین دسته از ارزهای دیجیتال که ارز دیجیتال کیشو اینو در آن دسته قرار می گیرد، توکن ها هستند که شبکه بلاک چین اختصاصی ندارند. این دسته از ارزهای دیجیتال معمولاً روی شبکه بلاک چین سایر ارزها و بیشتر اتریوم توسعه می یابند. از آنجایی که شبکه بلاک چین اتریوم هم امنیت بالایی داشته و هم به صورت رایگان در دسترس همه قرار دارد، انتخاب آن یکی از اولویت های اصلی توسعه دهندگان ارزهای دیجیتالی مانند کیشو اینو است. پس کیشو اینو یک توکن است که روی شبکه اتریوم توسعه یافته است.

ارز دیجیتال کیشو اینو یک میم کوین است

در یک دسته بندی دیگر ارز دیجیتال کیشو اینو به عنوان یک میم کوین و در برخی منابع به عنوان شت کوین شناخته می شود. شت کوین و میم کوین اصطلاحات جدیدی در دنیای رمز ارزها هستند که به تازگی توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. اما منظور از شت کوین یا میم کوین که ارز دیجیتال کیشو اینو نیز یکی از آنها است، چیست؟

در نگاه کاربران ارزهای دیجیتال به آن دسته از ارزهای دیجیتالی که توسعه آنها بدون هیچ دلیل خاصی بوده و اکثرا اهدافی مانند یک شوخی، کسب سود توسط توسعه دهنده، یک کل کل و مواردی از این دست دارند. این دسته از ارزهای دیجیتال که تعداد آنها بسیار زیاد هم است، اصطلاحا با عنوان شت کوین، میم کوین و در اصلاح فارسی به عنوان زرد ارز شناخته می شوند که کیشو اینو نیز یکی از آنها است. اما حالا سوال اینجاست که با وجود اینکه ارز دیجیتال کیشو اینو یک زرد است چرا باید روی آن سرمایه گذاری کنیم؟

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه