امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

این روزها در دنیای رمزارزها، صدها و حتی هزاران توکن، کوین یا حتی شت‌کوین وجود دارد که بیشتر تحلیلگران آینده خوبی برای برخی از آن‌ها متصور هستند. اینکه کدام کوین را باید بخریم، کدام کوین ارزش نگهداری دارد، کدام توکن احتمال رشد سریع یا پامپ دارد و سوالاتی از این دسته، برای افرادی که تازه وارد این بازار و دنیای عجیب شده‌اند، بسیار است.

توکن کیشو Kishu

ارز دیجیتال کیشو اینو یکی دیگر از توکن‌های تازه وارد به بازار است که هدف‌های جالبی در سر داشته و معتقد است که می‌تواند رقیب جدی دوج کوین باشد. به گفته تحلیلگران معتبر بازار، کیشو در حال برنامه ریزی بلند مدت برای خود و توکنش بوده و به نظر می‌رسد که نسبت به رقبایش از بنیان بهتری برخوردار است.

کیشو اینو هم اکنون با قیمت 0.000000002 دلار در حال معامله است! این رقم بسیار ناچیز بوده و حتی نمی‌توان آنرا به ریال یا تومان تبدیل کرد؛ برای همین شاید سرمایه گذاری روی این توکن، هزینه زیادی نداشته باشد؛ ولی ارزش ریسک را دارد. اهداف کوتاه مدت کیشو 0.000000008 دلار بوده و در صورت رسیدن به این اهداف می‌توان برای مدت یکسال آینده کیشو را در قیمت‌هایی نظیر 0.00000002 دلار مشاهده کرد.

توکن شیبا اینو

توکن شیبا اینو به تازگی وارد بازار شده و به نظر مکملی برای دوج کوین به حساب می‌آید. خیلی‌ها این توکن را رقیب مستقیم دوج کوین دانسته و معتقدند که شیبا اینو می‌تواند به راحتی پس از مدتی در میان برترین‌های بازار کریپتو قد علم کرده و در کنار بزرگان این بازار دیده شود.

شیبا اینو هم اکنون با قیمت 0.000007 دلار در حال معامله است که طبیعتا قیمت بسیار ناچیزی بوده و شما با مبلغ 100 هزارتومان صاحب چندصد هزار شیبا اینو خواهید شد. اولین هدف قیمتی شیبا اینو عدد 0.000032 دلار است. در صورت رسیدن به این هدف، برای یکسال آینده می‌توان شیبا اینو را حتی با قیمت 0.001 دلار متصور بود.

پولکادات DOT

یکی از رمزارزهای معتبر بازار، در حال حاضر رمز ارز DOT متعلق به شبکه پولکادات است. شبکه پولکادات به عنوان سومین نسل از شبکه بلاکچین شناخته می‌شود که قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی برتری نسبت به دو شبکه پیشین یعنی بیت کوین و اتریوم دارد. دات هم اکنون قیمتی برابر با 14.90 دلار در بازار دارد. اولین هدف متصور برای دات قیمت 47 دلار خواهد بود. در صورت رسیدن به هدف اول، قیمت و هدف یکساله دات رقم جذاب 93.5 دلار خواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه