امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

می‌توان گفت ساختار و عملکرد ارز کیشو اینو مانند ارز‌های رمزنگاری‌شده‌ای مانند شیبا و دوج کوین است. همان طور که می‌دانید میم کوین‌ها جایگاه مهمی را در میان کاربران پیدا کرده اند، در واقع آینده‌ای که این مدل ارز‌ها دارند از مهم‌ترین نکاتی محسوب می‌شود که نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. از جمله موضوعاتی که باعث ایجاد اتفاقی مثبت در میان سرمایه گذاران این ارز‌های دیجیتال شده است، صحبت تولید کنندگان این ارز دیجیتال در مورد آینده آن است که قرار است در آینده‌ای نزدیک چیزی بیش از یک میم کوین باشد.

در هفدهم آپریل سال 2021 ارز دیجیتال کیشو اینو به بازار ارز‌های رمزگذاری شده وارد شد و با رشد سریع به یکی از محبوب‌ترین ارز‌های بر پایه رمز در همان سال تبدیل گشت. اگر بخواهیم در مورد یکی از پروژه‌های ارز کیشو اینو صحبت کنیم می‌توان به صرافی غیر متمرکز کیشو سواپ اشاره نمود که در این صرافی امکان تغییر و تعویض توکن‌های‌ ای ار سی (ERC-20) وجود دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال کیشو اینو بر پایه بلاکچین اتریوم است، این ارز در صرافی‌هایی مانند Biki, Uniswap, Okex, CoinTiger پشتیبانی می‌شود.

همه چیز در مورد ارز کیشو اینو

پروژه ارز کیشو اینو برای معرفی خود از عبارت: «میم کوین کوچک با آرزو‌های بزرگ» استفاده کرده است. در فروردین ماه سال 1400 این پروژه کار خود را آغاز کرد و طبق گفته طراحان آن اهداف صحیحی را در بخش دیفای دنبال می‌کند. برخلاف پروژه‌هایی که وجود دارند، ارز کیشو با بهره گیری از رمز ارز‌های قدیمی به دنبال تعریف بیان جدیدی در صرافی‌ها، پاداش‌های مشارکت و‌… است. بر طبق گزارشی که پروژه کیشو اعلام کرده است در تنها چند ماه که از شروع این پروژه می‌گذشت، ارزش بازار این ارز دیجیتال به بیش از دو میلیارد دلار رسید؛ این در حالی است که تعداد هولدر‌های آن به صد هزار نفر رسید.

در ادامه به بررسی چند نکته در مورد پروژه کیشو اینو می‌پردازیم که باید به آن‌ها توجه کنیم. اولین نکته شباهت فراوان میان ارز کیشو اینو و بیبی دوج است. همانطور که می‌دانید سایت انتخابی آن‌ها و همچنین نماد آن‌ها بسیار شبیه به هم هستند؛ حتی در برگه‌های سفید و سند‌ها از یک قالب محتوا استفاده کرده‌اند.

از نکات قابل توجه دیگر می‌توان به پشتیبانی زبان فارسی در این دو ارز اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید کمتر توکنی پیدا می‌شود که از زبان فارسی پشتیبانی کند. سایت الکسا تعداد بازدیدکنندگان ایرانی ارز کیشو اینو را 6.4 درصد معرفی کرده است. ایرانیان فعال در زمینه کریپتو در شبکه‌های اجتماعی در مورد این ارز صحبت می‌کنند و اگرچه آن را شت کوین می‌نامند ولی آینده‌ای روشن را برای آن متصور هستند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه