امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

می‌توان گفت کیشو اینو برادر کوچک‌تر دوج کوین است که تنها چند ماهی است متولد شده است. این ارز از ارز‌های میم محور است که در ابتدای کار خود به عنوان شوخی در نظر گرفته می‌شدند؛ اما بسیاری از کاربران خود را با درصد بسیار عجیبی شاد کردند.

چه کسانی پروژه KISHU INU را اداره می‌کنند؟

همانطور که بیشتر تیم اصلی و طراحان میم کوین و پروژه‌های آن‌ها مشخص نیستند، کیشو اینو نیز از این قاعده مستثنا نیست و این طراحان خود را وابسته به طرفدارانشان می‌دانند. کیشو اینو در بسیاری مواقع خود را برادر دوج کوین معرفی می‌کند؛ در حالی که مشخص نیست دلیل این توصیف به خاطر سازندگان و طراحان یکسان آن دو است یا به خاطر نماد آن‌ها که هر دو سگ هستند.

از جمله داده‌های محدودی که در اختیار است، محل آن‌هاست که در حساب توییتری خود، ژاپن را به عنوان مقر خود معرفی کرده اند.

ارز کیشو اینو چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به هزینه کم اشاره کرد. زیرا سکه کیشو با انتقال بین کیف پول‌ها به خارج از مرز فرستاده می‌شود؛ از این رو هزینه کمتری نسبت به هزینه‌های سنتی بانک‌ها دارد.

دیگر ویژگی مهم آن، درآمد غیر فعال بدون خطر است. به این صورت که با قرار دادن سکه کیشو، درآمدی جدید از سکه به کیف پول اضافه می‌شود؛ یعنی بدون معامله نیز می‌توان سود کرد.

ویژگی دیگر، سود دریافتی آن است؛ کاربرانی که سکه در اختیار دارند با پرداخت وام به کسانی که به شبکه بدهی دارند، کارمزد دریافت می‌کنند.

ارز کیشو اینو از سرعت بالای معاملات برخوردار است به طوری که در زمان کوتاهی، معادلات ایمنی را انجام می‌دهد.

مشکلات کیشو اینو

افراد خبره در زمینه رمز گذاری مانند تشکیل دهندگان گروه تجزیه و تحلیل بلاکچین YellowBlock و همچنین مؤسس پلتفرم The Bird Nest که برای آموزش رمزگذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، همیشه به مردم هشدار می‌هند که ارز‌هایی مثل کیشو اینو و شیبا اینو و اندد داگ رمز نگاری شده اند و ممکن است در ظاهر جالب باشند اما بعد‌ها امکان دارد به دلیل تقاضای زیاد از جانب مشتریان خود در بازار به صورت حباب‌هایی ظاهر شوند. همانطور که به دلیل تقاضای بالا از توکن DeFi که نوعی ارز بدون مرجع اصلی است، نظر تمام علاقه مندان به بازار ارز‌های رمز نگاری شده را به خود جلب کرده است.

بنابراین توقع بیش از حد از بازده این ارز باعث شده است تا به صورت حباب‌های بسیار بزرگی در بازار ظاهر شود. از آنجا که مشتریان بازار ارز‌های رمز نگاری‌شده معمولا به خاطر طمع برای سود سریع، در معامله‌های این نوع ارز‌ها فریب وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود را می‌خورند، سازمان FTC یا همان کمیسیون فدرال تجارت برای جلوگیری از این گونه کلاهبرداری‌ها در معاملات ارزهای بر پایه رمز به مردم هشدار داده است تا فریب وعده سود زیاد در مدت کوتاه را نخورند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه