امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

دوره آموزش کریپتوکارنسی و ارز دیجیتال در واقع یک مفهوم خاص و غیرقابل درک را در ذهن ایجاد می‌کند که شاید تنها در ذهن ناشناخته باشد.

واقعیت این است که امروزه استفاده از کریپتوکارنسی به عنوان یکی از مطمئن‌ترین راه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است. در این بخش می‌خواهیم شما را با کریپتوکارنسی و دوره‌های آموزشی آن آشنا کنیم.

امروزه دنیای دیجیتال یک بستر گسترده برای تبادلات ارزی ایجاد کرده است که در واقع شامل کمترین هزینه و صرفه‌جویی بسیار زیادی در وقت می‌شود.

پول دیجیتال، ارزهای پایه و یا کریپتوکارنسی در واقع واژه‌هایی هستند که مکرر به گوش ما رسیده‌اند اما هنوز هم با مفاهیم اصلی آن‌ها آشنا نیستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با معنای دقیق کریپتوکارنسی آشنا شوید.

آشنایی با کریپتوکارنسی

برای اینکه بدانید کریپتوکارنسی چیست می‌توانید از ویدئوهایی که به صورت آنلاین در این زمینه تهیه شده‌اند به صورت رایگان استفاده کنید تا با این مفاهیم به صورت دقیق آشنا شویم.

اما در اینجا می‌خواهیم به طور خلاصه به شما بگوییم که این پول‌ها دقیقاً چه چیزهایی هستند و به چه دردی می‌خورند؟

پول مجازی که به آن Virtual Money هم گفته می‌شود، در واقع نوعی پول است که بستری متفاوت از بانک‌های کنونی دارد. این پول‎ها معمولاً توسط اینترنت جابجا می‌شوند. پس می‌توان به پی پال، وبمانی و همچنین بیت کوین پول مجازی گفت.

این پول ها در واقع به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند:

پول مجازی متمرکز و پول مجازی غیرمتمرکز.

پول مجازی متمرکز: در واقع یک نوع پول مجازی است که زیر نظر یک شرکت یا موسسه خاص فعالیت می‌کنند مانند: پی پال.

پول مجازی غیرمتمرکز: همان ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی که به صورت رمزگذاری شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تفاوت پول مجازی متمرکز و غیر متمرکز

تراکنش‌هایی که در حوزه‌های مالی توسط پول‌های مجازی غیر متمرکز انجام می‌شود در واقع توسط یک دیتابیس خاص تحت عنوان بلاک چین انجام می‌شود. جالب است بدانید که شرکت‌های خاصی مالکیت این بلاک چین‌ها را برعهده ندارند.

کاربرانی که می‌خواهند در زمینه آموزش کریپتوکارنسی فعالیت کنند در واقع می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام و با دریافت کیف پول‌های مجازی به صورت همتا اقدام به استخراج این ازرهای دیجیتال کنند.

پول‌های مجازی‌ای که به صورت متمرکز جابجا می‌شوند اما توسط ارزهای سنتی پشتیبانی خواهند شد. برای مثال می‌توان پی پال را نام برد که پشتوانه آن دلار است.

در واقع می‌توان اینطور گفت که پی پال یک ارز نیست بلکه یک سامانه برای انتقال ارز است. شما می‌توانید با شارژ 500 دلار، کیف پول شما در پی پال نیز به اندازه 500 پی پال شارژ می‌شود و به هنگام فروش هم با توجه به تبدیلات دلار انجام می‌گیرد.

کریپتوکارنسی چیست؟

تا اینجا دانستیم که پول متمرکز و غیرمتمرکز در واقع چه تفاوت‌هایی با هم دارند. در اینجا اما اصطلاح دیگری هم به جز پول مجازی وجود دارد که به آن ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی گفته می‌شود. این نوع پول در واقع یک نوع پول الکترونیکی است.

یکی از خاصه‌های پول الکترونیکی این است که به منظور داشتن امنیت بیشتر، واسطه‌ها در آن‌ها حذف شده‌اند و به گونه‌ای طراحی شدند که افراد در آن‌ها هویتی ناشناس دارند.

ارزهای دیجیتال در واقع از پروتکل‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند تا بتوانند پول را جابجا کنند. هدف از این کار این است که امکان هک شدن و پیگیری وجود نداشته باشد.

بیت کوین اولین کریپتوکارنسی بوده است که با ظهور در دنیای دیجیتال یک انقلاب بزرگ در صنعت پول مجازی به وجود آورده است. بیت کوین در واقع برای اولین بار در سال 2009 ساخته و به بازار عرضه شده است.

با گذشت حدود 10 سال از عرضه این نوع ارز دیجیتال امروزه انواع بسیار زیادی از آن‌ها به بازار عرضه شده‌اند که می‌توان این میزان را در حدود 1100 کریپتوکارنسی در سراسر جهان تخمین زد.

شاید برای شما هم سوال باشد که با وفور این ارزهای دیجیتال باید کدام یک را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید؟ این سوالی است که در ویدئوهای آموزشی آنلاین به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نحوه سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی چگونه است؟

باید بدانید که دوره آموزش کریپتوکارنسی هم در واقع از فناوری‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کند و امکان پرداخت و ذخیره آن‌ها بدون واسطه برای کاربران ایجاد شده است.

این بدین معناست که شما برای استفاده از این نوع ارزهای نیازی به بانک و یا یک شرکت خاص ندارید بلکه می‌توانید اکثر این ارزهای دیجیتال را روی یک پایگاه داده توزیع شده به نام بلاک چین اجرا کند.

دقت داشته باشید که بیشتر واحدهایی که تحت عنوان دوره آموزش کریپتوکارنسی وجود دارند توسط یک فرایند خاص که به آن ماینینگ یا استخراج گفته می شود تولید می‌شوند.

با کریپتوکارنسی‌های رایج آشنا شوید

بیت کوین نخستین ارز دیجیتال بوده است که توسط یک فرد یا گروهی از افراد که تحت نام ساتوشی ناکاموتو در این شبکه حضور داشته‌اند در سال 2009 به بازار عرضه شده است.

اتریوم هم در سال 2015 به بازار عرضه شد و دارای یک بلاک چین خاص خودش است که به اصطلاح به آن بلاک چین دوم می‌گویند.

در سال 2012 ریپل با هدف متفاوت به بازار ارائه شد. هدف آن ایجاد ظرفیت‌هایی برای تراکنش‌های مبلغ بالا بود.

لایت کوین هم برای انجام سریع‌تر تراکنش‌ها ایجاد شد و استخراج راحت‌تر در واقع از وظیفه‌های این ارز رمزگذاری شده به شمار می‌آید.

دلیل محبوبیت ارزهای دیجیتال چیست؟

دوره آموزش کریپتوکارنسی معمولاً به این دلیل که امکان استخراج آن‌ها برای عموم فراهم شده است بسیار محبوب هستند. یکی از سامانه‌هایی که به صورت فعال در این زمینه وجود دارد کریپتو لایو است که میزان بالا و پایین رفتن ارزهای دیجیتال را در اختیار همگان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید برای اینکه بیشتر با این ارزهای دیجیتال آشنا شوید، به ویدئوهای آموزشی که در این زمینه به صورت رایگان و آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند مراجعه کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه