امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

این آویز دو منظوره یکی از ابزارهای پر استفاده در آشپزخانه می باشد که مناسب برای نگهداری حوله و دستمال و همچنین نگهدارنده ی کیسه نایلونی طراحی شده است و با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ  تولید و در دسته بندی استند و آویز آشپزخانه به بازار عرضه گردیده است.جنس استیل این محصول ظرفیت مقاومت آن را بالا برده است.اندازه:25*17 و ارتفاع8cm

 

 

 

دستک های تعبیه شده برای این آویز کمک می کنند تا به راحتی آن را به درب کابینت، کشو و … آویز کرده و برای نگهداری انواع سرویس های پارچه ای و به عنوان سطل زباله ی دم دستی آشپزخانه از آن استفاده نمائید. وزن سبک، طراحی دو منظوره و ابعاد مناسب دیگر ویژگی های این هولدر کابینتی می باشند که به شما در آشپزخانه کمک شایانی خواهند کرد.

 

 

 

یکی از دلایل استفاده از سطل زباله دهانه بزرگ آن بود و این محصول که قادر به نگهداری کیسه های پلاستیکی بر روی درب کابینت است، به گونه ای طراحی شده اند که در زمان جمع کردن زباله ها به شما کمک می کند و درب پلاستیک را باز نگه می دارد و پس از اتمام کار می توانید پلاستیک را از درون دندانه های نگهدارنده آن خارج کرده و درون سطل زباله شهداری بیاندازید.

 

 

 

 این آویز ها به دلیل فضای کمی که اشغال می کنند، یکی از راه های تفکیک صحیح زباله هستند. به این صورت که دیگر نیازی به قرار دادن چندین سطل مجزا برای تفکیک زباله از یکدیگر ندارید. به راحتی و با چند عدد از این نگهدارنده های آویزی می توانید با کمترین فضای اشغال شده، تفکیک بسیار دقیق بین زباله ها انجام دهید.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه