امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اگر به دنبال بهترین صرافی های ارز دیجیتال هستید، احتمالاً تا به حال با نام‌های زیادی مانند: «کوین بیس» (Coinbase)، «بایننس» (Binance)، «کوکوین» (Kucoin)، «بیت رکس» (Bittrex)، «کوین ماما» (Coinmama) و غیره برخورد کرده‌اید. اما پیدا کردن صرافی مناسب می‌تواند به‌سرعت تبدیل به فرآیندی طاقت فرسا شود. در چنین شرایطی بد نیست امکانات و ضوابط بهترین صرافی‌های بازار را مطالعه کنید. در ادامه‌ی مقاله لیستی از 5 صرافی برتر ارزهای دیجیتال را آماده کرده‌ایم، تا برای شما پروسه‌ی انتخاب صرافی مناسب را آسان‌تر کنیم.

البته اگر با معیارهای ارزیابی صرافی‌ها آشنا نباشید، صحبت دراین‌باره تلاشی بیهوده به نظر می‌رسد. پس بهتر است در ابتدا خلاصه‌ای از مهم‌ترین جنبه‌های مختلف یک صرافی ارز دیجیتال را به شما ارائه دهیم. قبل از انتخاب صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال، باید اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط امنیتی، نقص‌های امنیتی آن در گذشته (اگر نقصی بوده باشد)، کارمزد و هزینه‌های جانبی، تنوع کوین‌ها و بسیاری نکات دیگر داشته باشید. شرایط امنیتی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که زمان انتخاب صرافی مناسب، باید به آن دقت داشته باشید چرا که اگر صرافی مورد نظر دچار مشکلات امنیتی باشد، حتی ارزش اینکه روی آن فکر کنید را هم ندارد. برخی از صرافی‌ها امکاناتی فرای یک تست امنیتی ساده را در اختیار کاربران می‌گذارند؛ مثلاً بعضی از آن‌ها تأیید هویت دو عاملی و امکان ساخت پین منحصر به فرد دارند.

طبیعاتاً همه به دنبال نوعی صرافی هستند که استفاده از آن، ثبت نام در آن و پروسه‌ی تأییدش ساده و سریع باشد. همچنین از آنجایی که خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال می‌تواند پیچیدگی‌های خاص خود را داشته باشد، لازم است که صرافی این فرایند را برای شما ساده و امکان‌پذیر کند. به علاوه‌ی اینکه دسترسی به کیف پول و تنظیمات امنیتی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از طرفی دیگر صرافی مورد نظر شما، چه در لیست بهترین صرافی‌ها اول باشد و چه دهم، بسیار مهم است که کوین‌های زیادی را پشتیبانی کند. پس اگر یک صرافی فقط از 2 یا 3 نوع کوین پشتیبانی کند، در اکثر مواقع انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. حالا که با جنبه‌های مختلف ارزیابی صرافی‌ها آشنا شدید، بهتر است سراغ بهترین صرافی‌های حال حاضر برویم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه