امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال تتر با اهداف گوناگونی تسهیل گرانه ایجاد شده است، ترکیب یک ارز دیجیتال با یک فیات می‌­تواند خروجی‌ها زیادی داشته باشد که تا قبل از آن در بازارهای مالی شاهد آن نبودیم:

1. به آسانی و بدون محدودیت پول انتقال دهید:

حتما اطلاع دارید که اگر از سایر درگاه‌ها بخواهید پول را انتقال دهید و تبدیل به یک ارز دیگر کنید چه دردسرها و قوانین خاص خودش را دارد! تتر آمد که این دردسرها و سختی‌ها را از میان بردارد.

شما به‌ آسانی و در عرض چند دقیقه می­‌توانید به هرکجای دنیا که بخواهید بدون محدودیت خاصی پول انتقال دهید، به همین راحتی!

از طرفی کارمزد انتقال از طریق تتر بسیار کمتر از روش های دیگر است.

2. ارزش سرمایه خودتان را حفظ کنید:

بازار ارزهای دیجیتال است و امکان هزار و یک اتفاق! حتی اگر شاه بازار باشی و نصف سهم بازار را هم داشته باشی ممکن است قیمت افت کند و کلی ضرر بر جای بگذارد! بله بیت کوین. حتی بیت کوین هم می­تواند برای شما ضرر و زیان ایجاد کند. زیرا این بازار به‌شدت تحت تاثیر وقایع مختلف است.

خب چاره چیست؟

چاره کار تتر است، وقتی در حالت ضرر هستید، سرمایه خودتان را به تتر تبدیل کنید تا ارزش پولتان حفظ شود.

تتر چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است اندکی درباره خود تتر اطلاعاتی را داشته باشیم، تتر یا Theter با نماد USDT یک رمز ارز بلاک چین محور است که در سال 2015 معرفی شد. این رمز ارز در ابتدا real coin نام داشت که بعدها به تتر تغییر نام داد، ویژگی مهم تتر این است که جز ارزهای باثبات است، و به عبارتی از نوع ارزهای Stable coin است، منظور از ارزهای باثبات به این معنا است که در برابر نوسانات احتمالی دنیای رمز ارزها ارزش خودش را حفظ می‌­کند، شاید با خود بپرسید چه ویژگی و دلیلی باعث می‌شود که تتر ارزش خودش را حفظ کند؟

پاسخ روشن است، این امر به دلیل این است که فیات‌هایی همچون دلار و یورو پشتیبان تتر هستند. از آنجایی‌ که ارزش این فیات‌ها تقریبا ثابت است و خیلی تغییر نمی‌­کند، در نتیجه میزان تغییر ارزش تتر نیز به همان اندازه است و خیلی تغییر نمی­‌کند. برخلاف بیت کوین و سایر رمزارز ها، تتر از نوسانات قیمتی در امان است.

قیمت تتر معادل 1 دلار آمریکا است، و قابلیت نقدشوندگی زیادی دارد و از امنیت خوبی نیز برخوردار است و هم‌ اکنون نیز در تاریخ 13 تیر 1400، تتر در رتبه 3 ارزهای دیجیتال است، و سهم بازاری آن 19/4 درصد از کل بازار است. برخلاف بیت کوین که تعداد محدودی دارد، تتر محدودیت ندارد، و بیش از 62 میلیون تتر در حال حاضر در دنیا وجود دارند و این تعداد نیز در حال افزایش است. لازم به ذکر است که صرافی بایننس نیز فعال‌ترین صرافی پشتیان تتر است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه