امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
مکمل غذایی امگا3-امگا9 Arctic-Sea Omega کد 376

• یک مکمل غذایی مهم و با کیفیت بالا حاوی اسیدهای چرب Omega-3 و Omega-9

• ساختمان غشاء سلولی در بدن عمدتا از اسید های چرب تشکیل یافته اند. غشاء سلولی اجازه می دهد تا میزان ضروری از مواد مغذی به درون سلولها وارد شده و مواد زائد بسرعت از داخل سلولها خارج گردند. برای آنکه سلولها قادر باشند این وظیفه تبادل مواد مغذی و زائد را به نحو احسن به انجام رسانند بایستی غشاء سلولی سیالیت، پایداری و یکپارچگی خود را حفظ کند. سلولهایی که فاقد غشاء سلولی سالم می باشند توانایی نگهداری آب و مواد مغذی را از دست داده و همچنین قابلیت برقراری ارتباط با سایر سلولها را نیز از دست می دهند.

•از آنجایی که غشاء سلولی از چربی تشکیل یافته است، سیالیت و انعطاف پذیری آنها به نوع چربی مصرفی ما بستگی دارد. مصرفروغنهای اشباع شده (هیدروژنه) غشاء سلولی را سفت و سخت می کند. و در مقابل مصرف روغنهای غیر اشباع سلامتی آنها را تضمین می کند. امگا 3 نقش حیاتی در ساختار غشاء سلولی دارد.

• حاصل از روغن طبیعی ماهی و روغن زیتون

• حاوی روغن ماهی های قزل آلا، کولی، خال مخالی و ساردین

موارد مصرف:

• فواید مصرف امگا 3 و امگا 9: کاهش کلسترول و تری گلیسریدهای خون، کاهش فشار خون، مانع انسداد عروق و رسوب چربی در شریانها و پیشگیری از بیماریهای قلبی- عروقی، کاهش وزن، درمان و کاهش دردهای مفاصل-آرتریت روماتوئید و آرتروز.، درمان پوکی استخوان(امگا 3 جذب کلسیم را افزایش داده و رسوب کلسیم را دراستخوانها تسهیل می کند) درمان افسردگی(افرادی که امگا 3 به اندازه کافی دریافت نمی کنند بیشتر مستعد افسردگی می باشند) التیایم سوختگیها. با کاهش التهاب و تسریع التیام زخمها. کاهش التهاب در سرتاسر بدن.جلوگیری از تصلب شرایین.شل شدن و گشاد شدن عروق خونی. حفظ انعطاف پذیری دیواره عروق و پیشگیری از تشکیل پلاک در دیواره عروق. جلوگیری از رشد سلولهای سرطانی.افزایش سطح هورمون رشد.افزایش رشد عضلات.کاهش لخته شدن خون. خاصیت ضد انعقادی. کاهش ویسکوزیته (گرانروی) خون.افزایش تمرکز و قوه ادراک. مؤثر در تکامل مغز و رشد سلولهای عصبی و حفظ سلامتی چشمها (مصرف آن به زنان باردار و شیرده توصیه می گردد). درمان خشکی چشم.

•کاهش بروز سرطانهای پستان، تخمدان، پروستات، معده و روده بزرگ. کنترل و تعدیل اختلالات خود ایمنی. پیشگیری و یا درمان: آلزایمر- آسم- اختلال کم توجهی-بیش فعالی-اختلال دو قطبی-اختلالات تغذیه ای -اگزما-میگرن-پسوریازیس-آکنه. مانع رشد تومورهای سرطانی-بهبود توان ذهنی و حافظه. جلوگیری از پیری زود رس. کاهش و پیشگیری از آریتمی. تثبیت انسولین وقند خون.پوست را لطیف و نرم می کند. امگا 9 روند بیماری ام اس و تعداد حملات آن را کاهش می دهد.

• ترکیبات دیگر: ویتامین E طبیعی (D-Alpha Tocopherol)، ژلاتین، گلیسیرین

• بدون جیوه

  • محتوی: 120 کپسول ژلاتینی
  • قیمت مصرف کننده:

روش مصرف: روزانه 1تا 3 بار هر بار 1 عدد به همراه غذا به صورت مکمل غذایی مصرف شود.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه