امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تتر چیست؟

تتر یا Tether، یک ارز رمزپایه، مبتنی بر بلاکچین است که رمز ارزهای در گردش آن با معادل ارزهای فیات سنتی مانند دلار، یورو یا ین ژاپن پشتیبانی می شود که در یک حساب بانکی مشخص نگهداری می شوند. توکن های Tether، نشانه های بومی شبکه Tether، با نماد USDT تجارت می کنند.

خرید تتر

تتر متعلق به نژاد جدیدی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است، برخلاف نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه مشهور مانند: بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود. این اجازه را می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش، مورد استفاده قرار گیرد.

تتر در بازارهای جهانی

تتر به طور خاص در رده سکه های ثابت وثیقه ای فیات قرار دارد، یعنی یک ارز فیات مانند دلار آمریکا، یورو یا ین، از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین، شامل پولهای پایدار وثیقه دار رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه استفاده می کنند و یا پول های ثابت بدون وثیقه که هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به نیاز عرضه توکن های خود را حفظ کنند.

در مورد وضعیت اقتصادی تتر به طور خاص، برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار حفظ می کند. با این حال، هیچ تضمینی از طرف Tether Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله Tethers با پول واقعی ارائه نشده است، یعنی Tethers با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه