امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال تتر یکی از کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال است. به همین دلیل بیشتر کیف پول‌های معروف، از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. اولین کیف پول پشتیبان تتر، کیف پول اصلی آن «Tether» – یک کیف پول تحت وب – است. این کیف پول، تنها به تتر اختصاص دارد و از هیچ ارز دیجیتال دیگری پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین استفاده از آن توصیه نمی‌شود.

کیف پول‌های سخت‌افزاری امن‌ترین نوع کیف پول‌‌ها به حساب می‌آیند. دو مورد از معروف‌ترین کیف پول‌های سخت‌افزاری که از تتر پشتیبانی می‌کنند، کیف پول‌های «لجر» (Ledger) و «ترزور» (Trezor) هستند. این کیف‌پول‌ها به خاطر امنیت بالا و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال متنوع، گزینه‌های مناسبی برای ذخیره تتر هستند.

نقطه ضعف کیف پول‌های سخت‌افزاری، هزینه بالای آن‌ها است. برای کسانی که مبالغ کمی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، خرید این کیف پول‌ها به صرفه نیست. بنابراین گزینه مناسب برای این افراد، کیف پول‌های نرم‌افزاری است. کیف پول‌های «تراست» (Trust)، «کوینومی» (Coinomi) و «اگزودوس» (Exodus) از جمله معتبرترین کیف پول‌های نرم‌افزاری هستند که علاوه بر تتر از تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

چگونه ارز دیجیتال تتر بخریم؟

در کشورهای خارجی افراد می‌توانند با داشتن کارت بانکی بین‌المللی و با پرداخت ارزهای فیات رایج مثل دلار و یور، اقدام به خرید تتر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال کنند. در ایران با توجه به محدودیت‌ها امکان دسترسی به کارت‌های بانکی بین‌المللی وجود ندارد. برای خرید تتر نیاز است شما در صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی مانند تاپ کنز ثبت نام کنید و پس از دریافت تاییدیه، با پرداخت ریال، تتر مورد نیاز خود را تهیه کنید. توجه داشته باشید که صرافی‌های ایرانی هیچکدام مجوز رسمی ندارند. بنابراین هنگام خرید تتر مواظب کلاهبرداران باشید.

برای معامله در صرافی‌های بین‌المللی تنها کافی است تتر خریداری شده را به کیف پول صرافی انتقال دهید و با استفاده از آن وارد معامله شوید. در صورتی که نمی‌خواهید وارد معامله شوید، حتما تترهای خود را از صرافی خارج کنید و در کیف پول سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری خود نگه دارید. ارزهای دیجیتال شما وقتی در صرافی هستتند تحت اختیار صرافی قرار دارند. بنابراین در صورت حمله سایبری به صرافی، سرمایه شما به خطر می‌افتد.

ارز دیجیتال تتر، یکی از کاربردی‌ترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید. این رمزارز برای ایجاد پلی بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال ایجاد شده و همواره ارزش آن برابر با یک دلار است. برخلاف وجود دغدغه‌هایی مبنی بر عدم ذخیره مقدار دلاری کافی به عنوان پشتوانه، سرمایه‌گذاران همچنان از تتر در معاملات خود استفاده می‌کنند. دلیل این امر، مزایای زیاد استفاده از چنین رمزارزی در معاملات است. در این مقاله کاربرد ارز دیجیتال تتر در کنار انواع آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. علاوه بر این، دامیننس تتر و نحوه خرید تتر نیز شرح داده شد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه