امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

در سال های اخیر رمز ارزهای بسیاری قدم به این بازار گذاشته اند. اما چیزی که باید بدانید این است که سرمایه گذاری روی تمام آن ها عاقلانه و منطقی نیست. باید رمز ارزهایی را شناسایی کنید که آینده درخشانی دارند و سرمایه گذاری در آن ها ریسک بالایی ندارد. همچنین شبکه آن ها از امنیت بالایی برخوردار است و امکانات بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ارز دیجیتال استلار نیز یکی از همین ارزها است که می توانید روی آینده آن حساب باز کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این رمز ارز و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ای مختصری از ارز استلار

آقای مک کالب یکی از اعضای رمزپایه ریپل بود که در سال 2014 و با به وجود آمدن اختلافاتی بین آن ها از این تیم جدا شد و تصمیم گرفت ارز دیجیتال استلار را توسعه دهد و در نهایت در سال 2015 بود که اولین کدنویسی از استلار منتشر شد. از آنجا که کالب در گذشته در شبکه ریپل فعالیت می کرد، این دو رمز ارز شباهت بسیاری به هم داشتند و همین مسئله باعث به وجود آمدن چالش هایی بین این دو شد. در نهایت در اواخر سال 2015 تیم استلار تصمیم گرفت ورژن دوم آن را با بازنویسی جدید کدها وارد بازار ارزهای دیجیتال کند.

استلار بر چه اساسی کار می کند؟

ارز دیجیتال استلار بر پایه بلاک چین فعالیت می کند و همانند دیگر رقیبان خود شبکه ای غیر متمرکز دارد. اختیار آن به عهده هیچ نهاد و سازمانی نیست و تنها خود سرمایه گذار، عهده دار مسئولیت آن خواهد بود. استلار برای ثبت تراکنش ها در بلاک چین از سیستم SCP که پروتکل توافقی نامیده می شود استفاده می کند. اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشید می دانید که استخراج بیت کوین با همکاری ماینرها انجام می شود. اما در ارز دیجیتال استلار اینگونه نیست. وظیفه کشف تراکنش ها و ثبت آن ها بر عهده گره های تاییدکننده است که در واقع همان سرورها هستند. آن هاStallar Core(نرم افزاری که تمام گره ها از آن استفاده می کنند تا بتوانند به تراکنش های معتبر برسند و آن ها را در شبکه ذخیره کنند) را اجرا می کنند و تراکنش ها را تایید می کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه