امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رمز ارز سولانا 0,5 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد و حجم روزانه مبادلات این رمز ارز به 525.63 میلیارد دلار در روز می‌رسد.

بیشترین قیمتی را که رمز ارز سولانا تجربه کرده است حدودا در اردیبهشت 1400 بود، آن هم با قیمت 42,46 دلار.

در بهترین کانال سیگنال دهی بایننس همیشه از این رمز و آینده روشنی که در انتظار آن است، حرف زده می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر با این ارز دیجیتال آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید. همین ابتدا بگوییم با خرید تتر از نوبیتکس می‌توانید برای خرید سولانا در صرافی‌های پشتیبانی کننده از آن اقدام کنید.

ارز دیجیتال سولانا چیست؟

سولانا را می‌توان بلاک‌چینی با کارآیی بسیار بالا به حساب آورد که پشتیبانی از پیمان‌نامه‌های هوشمند و فعالیت‌های غیر متمرکز را بر عهده دارد.

مخترع رمز ارز سولانا آناتولی یاکوونکو است که در سال 2017 توانست آن را از توابع موجود استخراج کند.

نماد این ارز در بازارهای دیجیتال  SOL است و از ویژگی‌های مهم و قابل توجه این ارز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·  بلاک‌ چینی تک لایه با سرعت بالا؛ بالاترین ظرفیت شبکه 65 هزار تراکنش در ثانیه با بلاک تایم 400 میلی ثانیه

·  بیشتر کارمندان سولانا قبلا در شرکت کوالکام فعالیت داشته‌اند.

·  تا به این جا تعداد تاییدکننده‌های این پروژه به بیشتر از 80 رسیده است. تعداد کاربران فعال در انجمن سولانا در رسانه‌های اجتماعی مختلف به بیش از 50000 نفر رسیده است.

·  سولانا از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری مانند Muticoin Capital و Foundation Capital توانسته است سرمایه 25 میلیون دلاری جذب کند.

این ارز مبتنی بر شبکه بلاک چین است و بیشتر اعضای آن قبلا در شرکت‌های کوالکام، اینتل و دراپ باکس کار می‌کردند. پروتکل شبکه سولانا بر پایه الکوریتم DpoS یا اجماع اثبات سهام محول شده و هدف آن دموکراتیک کردن سیستم‌های مالی در جهان است.

با امید فدوی ارز دیجیتال را یاد بگیرید، جامع‌ترین و کامل‌ترین آموزش‌ها در سایت آکادمی امید فدوی وجود دارد که حتما ارزش یک بار نگاه کردن را خواهد داشت.

خرید و فروش رمز ارز دیجیتال سولانا

همان‌طور که می‌دانید برای خرید ارزهای دیجیتال باید به صرافی‌ها مراجعه کرد، تنوع صرافی‌های داخلی و خارجی نیز در بازار زیاد است. درست است که صرافی‌های خارجی کارمزد کمتری دارند، اما به هر حال از آن طرف مشکلات خاصی برای کاربران ایرانی هنگام کار با این صرافی‌ها پیش می‌آید.

بهتر است برای خرید به صرافی‌هایی مراجعه کرد که معتبر هستند و سابقه کاری آن‌ها به‌صورت کاملا مشخص در دسترس است. صرافی آنلاین نوبیتکس با داشتن حجم معاملات بالا در طول روز می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب صرافی باشد.

ارزیابی ارز دیجیتال سولانا (Solena) و معرفی کیف پول آن

فروش این ارز نیز از طریق همین صرافی‌های آنلاین امکان‌پذیر است. تنها لازم است مراحل ثبت‌نام در سایت صرافی آنلاین را طی کنید و در نهایت این رمز ارز را به فروش برسانید.

چه نوع کیف پولی برای رمز ارز سولانا مناسب است؟

گزینه‌ای که بیشتر کاربران برای نگهداری رمز ارزهای خود استفاده می‌کنند، صرافی‌ها هستند. اما صرافی‌ها بیشتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال کاربرد دارند و برای نگهداری آن‌ها استفاده از کیف پول‌ها ریسک پایین‌تری دارد و خیالتان دیگر از بابت مسائل امنیتی نیز جمع می‌شود.

گزینه اول کیف پول‌های نرم‌افزاری است، در واقع این‌ها برنامه‌هایی هستند که روی گوشی یا کامپیوتر نصب می‌شوند و می‌توانند ذخیره رمز ارزها را انجام دهند.

گزینه بعدی، کیف پول‌های سخت افزاری است که به صورت دستگاه فیزیکی است و معمولا این قطعه به شکل یک حافظه فلش که تنها برای همان کاربر مورد استفاده است و ذخیره رمز ارزها به‌صورت آفلاین در یک فضای Cold Storage انجام می‌شود.

آینده سولانا چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

توکن سولانا یا همان رمز ارز آن، اولین صعود چشمگیر را در سال 2020-2021 تجربه کرد که در واقع در طی پنج ماه اول سال 2021 توانست رشد 4000 درصدی داشته باشد.

یعنی قیمت آن از 1,4 دلار به 57 دلار رسید، در حقیقت می‌توان این رشد قیمتی را جهشی به حساب آورد که آن نتیجه تلاش و تثبیت شبکه قدرتمند انطباق‌یافته بر بلاک چین است.

ارزیابی ارز دیجیتال سولانا (Solena) و معرفی کیف پول آن

شاید اهدافی که تیم سولانا در سر دارد، خیلی از دیدگاه متخصصان این حوزه بلندپروازانه به نظر برسد. اما با تیمی که این رمز ارز در اختیار دارد و با سابقه درخشان به همراه جمعی از نخبگان می‌توان آینده درخشانی را برایشان متصور شد.

در بهترین کانال سیگنال دهی بایننس همیشه تحلیل‌های این رمز ارز قرار می‌گیرد و پیش‌بینی قیمتی مناسبی برای سولانا مورد انتظار است. گفته می‌شود این رمز از سال 2022 تا 2025 روند صعودی خواهد داشت، البته اگر تیمشان به‌صورت پیوسته به کار خود ادامه دهد.

طبق پیش‌بینی‌ها روند طولانی مدتی که سولانا در پیش گرفته است در نهایت موجب بالا رفتن قیمت در جهت صعودی می‌شود و برگشتی نیز برای آن نخواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه