امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

داشتن اطلاعات کافی در خصوص USDT و راهنمای خرید تتر جزو آموزش‌های اولیه برای تمام تریدرها است. اگر شما هم قصد ورود به بازار کریپتوکارنسی را دارید باید حتماً تتر و جزئیات مربوط به این ارز دیجیتال را بشناسید. در این مقاله از راهنمای تبدیل قصد داریم تا تمام نکات مربوط به تتر و راهنمای خرید و فروش USDT را در صرافی تبدیل در اختیار شما قرار دهیم. تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت یا به‌اصطلاح Stable Coin است. در واقع Stable Coin ارزش خود را در مقابل نوسانات بازار ارز دیجیتال حفظ کرده و همواره ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد.

تتر چیست؟

همان‌طور که گفته شد تتر یک ارز باثبات است، ارزهای باثبات پشتوانه‌های کالا و دارایی‌های دیگر را دارند، قیمت استیبل کوین‌ها باتوجه‌به ارزش پشتوانه‌ی خود تغییر می‌کنند و تحت تأثیر نوسانات بازار رمز ارز قرار نمی‌گیرند. البته ارزهای باثبات دیگری هم وجود دارند که از پشتوانه‌ی دلار برخوردارند ولی در حال حاضر USDT باارزش‌ترین Stable Coin بازار است. این ارز دیجیتال در رتبه‌ی پنجم بازار ارزهای دیجیتال قرار داشته و حجم مبادلات روزانه‌ی آن به بیش از 61 میلیارد دلار می‌رسد.

ساده‌ترین و عمومی‌ترین کاربرد تتر در خرید و فروش و مبادله‌ی سایر ارزهای دیجیتال است. علاوه بر فراهم‌کردن انتقال آسان پول بین معامله‌گران، ثابت ماندن ارزش آن در نوسانات بازار ویژگی و کاربرد مهم دیگر این رمز است. فرض کنید که مقداری آلت کوین را در قیمت مشخص خریداری کرده‌اید و پس از رشد قیمت آن، موجودی خود را به تتر تبدیل می‌کنید. در این صورت اگر قیمت آن آلت کوین خاص کاهش داشته باشد، ارزش پول شما که به تتر تبدیل شده دچار این کاهش نشده و ثابت می‌ماند. در نظر داشته باشید برای خرید بین‌المللی ارزهای دیجیتال نیازمند تبدیل موجودی ریالی خود به تتر هستید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه