امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تتر با سایر ارزهای دیجیتال چه تفاوتی دارد؟

ارز دیجیتال تتر در اصل، یک معادل برای ارزهای بدون پشتوانه می‌باشد که از بستر بلاک چین استفاده می‌کند. بنابراین دارنده آن در واقع ارز دلار دارد که می‌تواند از امکانات ارزهای دیجیتال از جمله ذخیره ارز در کیف پول اینترنتی، امکانات بلاک چین، کارمزد پایین و سرعت در انتقال و پرداخت نیز استفاده کند.

همچنین تتر بر خلاف بیت کوین، یک ارز متمرکز به شمار می‌رود و دولت می‌تواند بر روی آن تاثیر بگذارد. در صورت تمایل به خرید و فروش بیت کوین و خرید و فروش اتریوم می‌توانید به صفحات مربوط به آن مراجعه کنید.

USDT Tether چگونه کار می‌کند؟

توکن Tether برای اولین بار با استفاده از پلتفرم Omni Layer بر روی بلاک چین بیت کوین منتشر شد؛ البته پس از آن، این توکن بر روی بلاک‌ چین اتریوم (Ethereum)، ترون (Tron)، ایاس (EOS) و الگوراند (Algorand) نیز نصب شده است.

به ازای هر توکن تتر به عنوان یک رمز ارز ترکیبی ارز فیات و دیجیتال، یک دلار توسط شرکت نگهداری می‌شود. همچنین جهت حفظ شفافیت مالی، حسابداری و انطباق موارد با تبادلات ثبت شده در بلاک چین انجام می‌گردد. بنابراین هر فردی می‌تواند با استفاده از ابزارهای موجود، مقدار تتر در گردش بر روی بلاک چین بیت کوین را بررسی کند.

کیف پول‌های متعددی برای نگهداری Tether وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

کیف پول رسمی سایت تتر (Tether Wallet) که در سایت اصلی تتر موجود می‌باشد. البته به دلیل محدودیت کاربران ایرانی، امکان ثبت نام در این سایت وجود ندارد.

کیف پول‌های تحت وب مانند CoinPayment، MyEtherWallet و OmniWallet

کیف پول‌هایی مانند Coinomi که مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد و Freewallet که مخصوص اندروید است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه