امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

پروژه کیشو اینو یک پروژه کاملا مبتنی بر جامعه است. به این صورت که اعضای اصلی تیم کیشو هیچ کوینی برای خود ذخیره نمی کنند. همچنین کیشو به طور عمده به داوطلبان و کمک های مالی دیگران برای ادامه دادن به پروژه خود نیاز دارد. در نهایت اینکه تیم کیشو در نقشه راه خود به دنبال این است که یک بازار NFT با نام “KISHU CRATE” در آینده راه اندازی کند. در این بازار، کاربران کیشو اینو می توانند برای به دست آوردن پاداش های بی نظیر NFT، نماد هنرمندان و اینفلوئنسرهایی که در جامعه کیشو، عضو هستند، به اشتراک بگذرند. این روش کیشو برای جلب مخاطب، یک حرکت عالی تبلیغاتی است و می توان از آن به عنوان یک روش بازاریابی موثر نام برد.

یکی از موضوعاتی که موجب متمایز و منحصر به فرد شدن میم کوین کیشو اینو می شود، توکن سوزی است. این روش باعث جلب اعتماد کاربران می شود. اما بعد از آن نباید توجه و تبلیغات اینفلوئنسرها را در بالا رفتن قیمت کیشو اینو نادیده گرفت.

اصولا نوع رفتار اینفلوئنسرها و سلبریتیهای اقتصادی، در قیمت ارزها دیجیتال مختلف مانند بیت کوین و یا سایر شت کوین و میم کوین ها اثرگذار است. زمانی که ایلان ماسک قیمت بیت کوین را با رفتار خود دست کاری می کند و یا اینکه با فرستادن دوج کوین به ماه، این فرکانس را به جامعه فرستاد که دوج کوین به زودی با قیمت های فضایی مواجه می شود.

 این موضوع درباره ارز دیجیتال کیشو اینو نیز اتفاق افتاده است. در حال حاضر آنچه که مشخص است اینکه هر ارز دیجیتالی بیشتر سروصدا کند، برنده است و می تواند محبوبیت بیشتری به دست بیاورد. این مسئله نشان می دهد که ارزهای دیجیتال دائما باید در حال فعالیت در رسانه ها باشند.

کیشو اینو نیز از این ترفند برای موفقیت و نشان دادن خود در رسانه ها استفاده می کند. به طور مثال میتالیک یوترین خالق اتریوم از تیم کیشو توکن های هدیه دریافت کرد تا به خیریه اهدا کند. همچنین رونالدینیو از کیشو حمایت کرد. حمایت رونالدینیو، اسطوره فوتبال جهان باعث خبرساز شدن کیشو در رسانه ها شده و تبلیغی برای آن محسوب می شود.

فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال همیشه در موقعیتی نامعلوم قرار دارد. هرروز قیمت ها با جهش و نوسانات بزرگ روبرو می شوند و البته درستکاری هایی نیز توسط نهنگ ها و اینفلوئنسرها در این بازار رخ می دهد که روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه