امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

اتریوم از بهترین پروژه‌های دنیای ارزهای دیجیتال است لیکن متاسفانه کارمزد شبکه اتریوم (ERC20) به‌ویژه برای ما ایرانی‌ها بسیار آزار دهنده است. اما خوشبختانه روش‌هایی وجود دارد که می‌توان کارمزد این شبکه را کاهش داد.

کارمزدهای گس (gas) اتریوم نشان دهنده هزینه لازم برای راه‌اندازی شبکه و انجام تراکنش‌ها در آن است. تمام تراکنش‌های اتریوم دارای کارمزدی هستند که باید به‌صورت گس پرداخت شود.

افزایش کارمزدهای اتریوم در سال 2020 سبب شد تا برخی افراد از انجام تراکنش در این شبکه بلاک چین منصرف شوند. کارمزدهای این شبکه بر اساس گس (Gas) سنجیده می‌شود که نشان‌دهنده وزن محاسباتی یک تراکنش است. قیمت گس گاهی به بالای 100 تا 200 گیگاوی (GWei) می‌رسد.(هر وی (Wei) معادل یک میلیاردم اتر (ETH) است.)

آیا کاهش کارمزدهای شبکه اتریوم امکان پذیر است؟

استفاده از اتریوم و امتحان کردن همه اتفاق‌هایی که در لایه برنامه اتریوم در حال رخ دادن است احتمالاً از جمله مثبت‌ترین کارهایی است که در حال حاضر می‌توانید انجام دهید.

اما باتوجه‌به اینکه اخیراً تقاضا برای اتریوم بسیار زیاد شده است کارمزدهای گس چندین برابر شده است و بسیاری از افراد به دلیل گرانی کارمزدها از شبکه اتریوم محروم شده‌اند و متاسفانه نمی توانند از آن استفاده کنند.

اما خبر خوب این است که اتریوم در حال حاضر در حال ساخت و انتقال به راه‌حل مقیاس‌پذیری خود یعنی لایه دوم اتریوم است؛ بنابراین قیمت‌های گران گس همیشگی نیست و انتظار می‌رود با گذار به لایه دوم اتریوم وضعیت بهبود پیدا کند و قیمت ها کاهش یابد و اکثر کاربران بتوانند از آن بهره ببرند.

علاوه بر این، استراتژی‌ها و فناوری‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانند کارمزدهای گس کاربران را به طرز قابل توجهی کاهش دهند. با کمی تحقیق و پیگیری می‌توانید بر سازوکار کارمزد گس مسلط شوید و در هنگام استفاده از شبکه اتریوم از پرداخت کارمزدهای زیاد خودداری کنید.

با این مقدمه بیایید با بهترین راه‌های کاهش گس یا کارمزدهای شبکه اتریوم آشنا شویم!

  1. زمان انجام تراکنش‌ها را تنظیم کنید.

  2. از راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر اتریوم استفاده کنید

  3. از توکن‌های گس استفاده کنید

  4. از برنامه‌های غیرمتمرکزی که هزینه گس را کاهش می‌دهند استفاده کنید

  5. تراکنش‌ها را از طریق دیفای سِیور برنامه‌ریزی کنید

  6. از برنامه‌هایی که تخفیف گس دارند استفاده کنید

علاوه بر راه های ذکر شده در متن بالا، راه های دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد لیکن ما به بررسی ساده ترین آنها پرداختیم و امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با هزینه کارمزد کم از شبکه اتریوم استفاده کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه