امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

کیف پول تراست والت، یکی از بهترین انواع کیف پول ارزهای دیجیتال است که طیف وسیعی از خدمات و قابلیت‌های کاربردی در این حوزه را به کاربران بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. به غیر از نگهداری از کلیدهای خصوصی و فراهم کردن امکان ارسال و دریافت رمز ارز، این کیف پول دارای یک صرافی داخلی نیز هست که امکان سواپ در تراست ولت را به صورت مستقیم برای کاربران فراهم می کند.

کیف پول تراست والت چیست؟

کیف پول تراست ولت چند ارزی است که توسط بایننس در سال 2018 خریداری شد. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال مختلف را با یک حساب ذخیره، ارسال، دریافت و مبادله کنند. کیف پول تراست ولت، از ارزهای دیجیتال بسیاری از جمله بیت‌کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک، بایننس کوین را پشتیبانی می‌کند. از سویی کاربران امکان استیکینگ روی سکه‌های اثبات سهام مانند Tezos، Cosmos یا Tron را هم دارند.

روش‌های سواپ در تراست ولت

کیف پول تراست ولت در دو بخش مختلف DEX و DApps امکان تبدیل ارزها را به هم فراهم کرده‌است. بخش DEX یا صرافی غیرمتمرکز، شامل دو بخش مهم SWAP و Exchange  و بخش DApps نیز مرورگر تراست ولت برای جست‌وجوی مهم‌ترین پروژه‌های صرافی غیرمتمرکز است.

مراحل سواپ در تراست ولت

1. برای کار، گزینه DEX را از منوی پایین کیف پول انتخاب کنید.

2. از منوی دو بخشی صفحه جدید، روی سوآپ کلیک کنید. در اکثر موارد، این گزینه به صورت پیش فرض فعال است.

3. در بخش You Pay ارز مبدا خود را پیدا کنید و مقداری که قصد تبدیل آن را دارید وارد کنید.

4. بعد از این کار، بخش You Get برای شما فعال می‌شود. ارزی که قصد خرید آن را دارید، وارد کنید. در این آموزش ما ارز TWT را انتخاب کردیم.

5. سپس گزینه SWAP را انتخاب کنید.

6. در صفحه Confirm Transaction اطلاعات زیر را مشاهده می‌کنید:

کلام پایانی

همواره در نظر داشته باشید که همه سرمایه‌ گذاری‌‌ها ریسک هستند، خودتان تحقیق کنید و هنگام سرمایه‌ گذاری در این ارزهای دیجیتال بسیار مراقب باشید. انبوهی از کلاهبرداری‌ها پیش روی شما قرار دارد. تا جایی که ممکن است تحقیق کنید و بدانید در حال ورود به چه چیزی هستید.

همیشه آدرس را مرور کنید و به دنبال هر پرچم قرمزی که ممکن است پیدا کنید، بگردید. اگر شک دارید سرمایه گذاری نکنید. در اکثر مواقع اگر کلاهبرداری باشد و پرچم‌ های قرمز را دیدید، سریعاً Reddit یا Twitter را پس بزنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه