امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
 

 

به هرآشپزخانه ای که بروید اگر جایی برای نگهداری ادویه جات وجود نداشته باشد آن آشپزخانه نصفه و نیمه به نظر می رسد. ادویه چاشنی اصلی هرغذایی است و بود و نبودش در غذاها به طور عجیبی حس می شود؛ پس وجود کمی ادویه در همه غذاها ضروری است تا هم غذا خوش طعم تر بشود و هم بویی که در فضای خانه می پیچد دل پذیرتر باشد. از آنجایی که ادویه جزء جدانشدنی آشپزخانه است پس بهتر است از جا ادویه ای یا همان به قول معروف پاسماوری برای نگهداری نمک، فلفل و سایر ادویه جات ها و جلوگیری از کثیف نشدن محیط آشپزخانه استفاده کنیم.

 

 

 

این جا ادویه ای در طرح لوله ی آزمایش طراحی شده و شامل 10 لوله ی شیشه ای است که روی یک استند از جنس استیل ضد زنگ قرار گرفته اند.با طراحی سرویس پاسماوری و در دسترس بودن وسایل آشپزی، کار آشپزی نیز راحت تر شده.شاید به نظر نرسد اما کوچک ترین وسایل آشپزخانه می تواند نقش موثری در نظم و زیبایی ایفا کند پس در انتخاب ست ادویه تان باید دقت بیشتری به خرج دهید. 

 

 

 

اگردوستی دارید که به ظروف آشپزی خانه اش اهمیت زیادی می دهد و زیبایی محیطی که در آن آشپزی می کند برایش مهم است جا ادویه شیشه ای می تواند گزینه مناسبی به عنوان هدیه برایش باشد؛ چون بدون شک وقتی جا ادویه ای شیشه ای بین سایر وسایل آشپزی قرار بگیرد همه توجه ها را جلب خودش خواهد کرد و از آنجا که شیشه شفاف است و ظرف شیشه ای تمام محتویات داخلشان را نشان می دهند استفاده از ظرف شیشه ای برای نگه داشتن ادویه جات مناسب است چون خودش به هنگام تمام شدن محتویاتش، شما را مطلع خواهد کرد.

 

 

 

این جا ادویه ای شیشه ای ظریف و فانتزی که شباهتی به لوله های آزمایش دارد توسط درب هایی محکم و مشابه چوب پنبه پوشیده می شوند تا ادویه عطر و بوی خود را داخل شیشه حفظ کند.همچنین شما می توانید توسط قیف و یا کاغذی لوله شده به شکل قیف ادویه ی خود را داخل لوله ها بریزید. و به دلیل تعداد زیاد این جا ادویه ای می توانید 10 نوع مختلف ادویه و چاشنی گیاهی را در آنها نگهداری کنید تا همیشه در دسترستان قرار داشته باشند و علاوه بر آن طرح لوله های رنگی منظره ای زیبا به آشپزخانه تان ببخشد.

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه