امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

چندین سال است که ایردراپ یکی از محبوب‌ترین اکوسیستم‌های بازار ارزهای دیجیتال، به حساب می‌آید چرا که پروژه‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که توزیع توکن را افزایش می‌دهد. آخرین پروژه این پلتفرم، جامعه حامیانش را شگفت‌زده کرد. ارز دیجیتال DYDX یک صرافی مشتقه غیرمتمرکز غیرحضوری است که تحت نسخه لایه دو شبکه اتریوم فعالیت می‌کند.

آمار کوین‌گیکو نشان می‌دهد که در روز اول معاملات برخط در بازارها، ارز دیجیتال DYDX در قیمت 14 دلاری معامله می‌شود. این توکن در بخشی از روز به 10 دلار هم رسیده بود.

تعداد توکن‌هایی که هر کاربر دریافت می‌کند از طریق فعالیت معاملاتی قبلی او روی این پلتفرم تعیین می‌شود. هر کاربری که حداقل یک دلار در این صرافی معامله کرده باشد حداقل 310 توکن دریافت می‌کند و بیشترین میزان دریافت توکن هم برای کاربرانی است که بیش از یک میلیون دلار معامله کرده باشند که جایزه آنها 9529 توکن است.

پلتفرم DYDX

صرافی dYdX همین حالا هم، جای پای خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ در دنیای رمزنگاری سفت کرده است. این پلت‌فرم در حال حاضر، دارای 64000 معامله‌گر منحصر به فرد، حجم کل معاملات 11 میلیارد دلاری در بخش معاملات مارجین و پرپچوال و 250 میلیارد دلار تراکنش فوری در حوض‌های نقدینگی خود است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه