امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بیت کوین و ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر با توجه به رشد خیره‌کننده آن‌ها، توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند. علاقه مردم به آموزش خرید ارز دیجیتال و بیت کوین به عنوان گزینه‌ سرمایه‌گذاری و یک دارایی که در طول زمان ارزش خود را حفظ می‌کند نیز در حال افزایش است. روش‌های مختلفی برای خرید ارز دیجیتال وجود دارد که در این مطلب به مهمترین و متداول‌ترین شیوه یعنی نحوه خرید از صرافی‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

صرافی‌های ارز دیجیتال بر خلاف تصوری که از صرافی‌ها به عنوان محلی برای خرید و فروش دلار، یورو و ارزهای خارجی داریم، سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاینی هستند که یا ارزهای دیجیتال مختلفی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین می‌فروشند (طرف معامله هستند) و یا بستری برای دو طرف معامله به وجود می‌آورند تا خرید و فروش انجام شود.

صرافی‌ها از نظر محل فعالیتشان به صرافی‌های داخل کشور و خارج کشور تقسیم می‌شوند که هر دسته الزامات خاص خود را برای مشتریان دارند. برای نمونه تقریبا تمامی صرافی‌های داخلی جهت احراز هویت از مشتریان خود کارت‌ بانکی، شناسایی و عکس سلفی درخواست می‌کنند. از سوی دیگر بیشتر صرافی‌های خارجی تنها زمانی احراز هویت را ضروری می‌دانند که مبلغ برداشت یا معامله از حد معینی تجاوز کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه