امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

یکی از دلایل اصلی ایجاد خیلی از ارزهای دیجیتال را رفع اشکلات و ایرادات موجود در شبکه‌های بیت‌کوین و اتریوم دانست. در واقع هدف اصلی اکثر پروژه‌های فعلی و نوپا و جدید، ایجاد یک مزیت جدید یا جبران کمبودهای قبلی بوده است. به همین دلیل با گذر زمان شاهد پیدایش پروژه‌های رمز ارزی متفاوت با اهداف متنوع بوده‌ایم. ارز رن (Ren) هم یکی از همین پروژه‌ها است که هدف خود را ایجاد ارتباط بین شبکه‌ای متمرکز عنوان کرده‌است.

پروژه رن چگونه کار می کند؟

شبکه Ren در اطراف ماشین مجازی Ren RenVM ساخته شده است. RenVM شبکه ای از رایانه ها به نام Darknodes است که به پهنای باند شبکه، توان محاسباتی و ظرفیت ذخیره سازی شبکه به طور کلی کمک می کند.

مانند سایر زنجیره های بلوک خودکفا، شبکه RenVM به گونه ای بی اعتماد، غیر متمرکز و تغییر ناپذیر در نظر گرفته شده‌است. این کار با استفاده از نسخه اصلاح شده الگوریتم اجماع Tendermint انجام می شود.

همچنین این پروژه تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی دارد، که از طریق یک الگوریتم محاسبه امن چند طرفه منحصر به فرد، که Ren به طور خاص برای استفاده در شبکه خود طراحی کرده است، به دست می آید.

تاریخچه و تحلیل قیمت رن (REN)

از ژوئن 2019 حجم ارزش بازار رن به صورت متناسب روزانه افزایش یافت. در آن زمان این توکن به قیمت 0.13 دلار معامله می‌شد. در همان زمان، اکثر ارزهای دیجیتال روندی صعودی در پیش گرفته بودند. عملکرد رن در سال 2019 به گونه‌ای بود که در رتبه‌بندی از لحاظ میزان ارزش بازار جهش کرد؛ سپس قیمت آن کاهش یافته و تا قیمت 0.045 دلار عقب‌نشینی کرد.

پس از 2020 رن روندی صعودی را در پیش گرفت و جهشی از 0.032 به 0.16 دلار در طی 3 ماه داشت. رن همچنان ملایم در حال صعود بود که با آغاز ماه اوت با قدرت اوج گرفت و تا 0.05 دلار بالا رفت. پس از آن تا پایان ماه سپتامبر روند نزولی در پیش گرفت.

بنیانگذاران ارزدیجیتال رن

پلتفرم رن در سال 2017 توسط دو توسعه دهنده نرم افزارTaiyang Zhang و Loong Wang تاسیس شد. پیش از این، تایانگ ژانگ پلتفرم ارز دیجیتال Virgil Capital و استارتاپ توسعه نرم افزار Neucode را تأسیس کرده بود.

سخن پایانی

رن پروژه‌ای است که در گذشته با نام پروتکل Republic فعال بود. توسعه پروژه رن بر تعامل بین شبکه‌های بلاکچین متمرکز داشت و در امور مالی غیرمتمرکز از پیشگامان به حساب می آید. ایده مرکزی رن در تلاش است که بتواند میان شبکه‌ ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی کلاسیک پلی ارتباطی احداث کند. توکن اختصاصی آن REN است و پلتفرم آن در ابتدا RenEx نام داشت که به نحوی اولین صرافی غیر متمرکز (DEX) مبتنی بر دارک پول محسوب می‌شود. برای این پروژه آینده روشنی انتظار میرود و امکان صعود آن در آینده وجود دارد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه