امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

مکمل غذایی جینکگو پلاس فوراور برای تقویت حافظه،تمرکز حواس،افزایش گردش خون،آلزایمر و سرمازدگی،این محصول یک ترکیب فرمول شده از 4 گیاه باستانی شناخته شده چین است که اثر یکدیگر را تقویت یا سینرژیک می کنند.
ترکیب اصلی این مکمل غذایی عصاره برگ گیاه جینکگو بیلوبا هست که سپس با Ganoderma از قارچ رِشی و شیزاندرا چاینزیس Schisandra berries و گیاه فو-تی (پلی گونوم مولتی فوروم) cured Fo-Ti که هریک به نوبه خود از گیاهان با اهمیت در کشور چین هستند مخلوط شده است.

1- گیاه جینکگو بیلوبا: یکی از گیاهان محبوب در اروپا و آمریکای شمالی است گرچه شواهد تاریخی نشان می دهند که این گیاه یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی به کار رفته توسط بشر است اما دلیل محبوبیت و شهرت امروزی آن اثرات مثبت گیاه روی سیستم اعصاب مرکزی و خاصیت تقویت حافظه در افراد که از اشکال تروما (ضربه به سر) رنج می برند می باشد. هر شخصی نیاز به غذای فکر دارد و مکمل غذایی Forever Ginkgo Plus بهترین غذای فکر است. درخت جینکگو بیلوبا قدیمی ترین گونه گیاهی به جای مانده است که صدها هزار سال قدمت دارد. این گیاه یک فسیل زنده است که به دلیل قدرت انطباق با شرایط مختلف و مقاومت در برابر حمله حشرات و قارچ ها به زندگی ادامه داده است.

درخت جینکگو بیلوبا از دسته گیاهان برگ ریز است که در برخی مناطق ایالت متحده و چین می روید.در آسیا این گیاه بیش از 5 هزار سال است که برای خواص مفید آن استفاده  می شود.
بیشترین قسمت مورداستفاده گیاه عصاره برگ آن است. فرآورده های تهیه شده از برگ درخت باید حداقل حاوی 24 درصد گلیکوزیدفلاوون و 6 درصد لاکتون ترپن باشند تا حداکثر فایده را داشته باشد.دو ترکیب اصلی برگ های جینکگو بیلوبا ماده فلاونوئیدها و ترپنوئیدها هستند.
مکمل غذایی جینکگو بیلوبا دارای این ترکیبات است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه