امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

خرید آنلاین یا خرید از طریق اینترنت بیشتر با انگیزه سودگرایی انجام می شود. خریداران سودمند طلب با خریداران آنلاین در مقایسه با فروشگاه مزایای بیشتری را در خرید آنلاین درک می کنند. جستجوی مزایای سودمندی، مشتری را به ارزیابی خصوصیات فروشگاه مانند طبقه بندی محصولات، کیفیت اطلاعات و خدمات پس از فروش سوق می دهد.

9 انگیزه سودمندانه از نمونه ای از کاربران اینترنت نشان داده شده به شرح زیر است: طبقه بندی، راحتی، اقتصاد، در دسترس بودن اطلاعات، سازگاری / سفارشی سازی، خدمات پرداخت، تمایل به کنترل، ناشناس بودن و عدم تعامل اجتماعی.

خریداران سودجو بر اساس ضرورت منطقی که مربوط به هدفی خاص است به صورت آنلاین خرید می کنند و آنها به دنبال تجربه خرید آنلاین کارآمد، منطقی و آگاهانه هستند. خریداران دوست دارند در خریدهای اینترنتی اطلاعات بیشتری کسب کنند. علاوه بر این، خریداران به دنبال اطلاعات روشنی در مورد امنیت و خدمات، صرفه جویی در وقت، راحتی، امنیت و تحویل به موقع و عدم ازدحام مردم هستند، که همه از فاکتورهای مهم خرید آنلاین هستند. علاوه بر این، مردم از خرید آنلاین به دلیل راحتی، صرفه جویی در هزینه، در دسترس بودن اطلاعات، جستجوی اطلاعات و انتخاب محصول استفاده می کنند.

خریداران تمایل زیادی به خرید آنلاین نشان می دهند و عمدتا بر جستجوی اطلاعات تمرکز می کنند. جستجوی آسان انگیزه اصلی خریدار در خرید آنلاین است. خرید آنلاین خریدار را ترغیب می کند تا زمان بیشتری را برای جستجوی اطلاعات به اینترنت اختصاص دهد. انگیزه سودمندی در جستجوی جستجو یا مرور بیش از لذت در زمینه خرید آنلاین تاثیر دارد.

پتانسیل اکتشافی (تاثیر بصری، آشنایی با زمینه، سایت، درک، اطلاعاتی بودن بازاریاب، پیشنهادات ارائه دهنده اطلاعات غیر بازاریاب) و پتانسیل ایجاد حس (شهود، شفافیت صفحه، مرتبط بودن محتوا، اتکا به پیوندها) در محیط خرید آنلاین ارزش سودآوری به ارمغان می آورد که منجر به قصد بازدید مجدد از سایت می شود.

بعلاوه، پتانسیل اکتشافی نقشی اساسی در میانجیگری رابطه بین پتانسیل ایجاد حس و دخالت در محیط خرید آنلاین دارد. اینترنت پلت فرم نمایش کالا است و نوعی فضای مجازی است که در آن مشتریان می توانند تمام اطلاعات کالا را برای تصمیم گیری در مورد خرید بیاموزند.

انواع مختلف احساسات عاطفی مانند فیزیولوژیکی و روانی، نقش مهمی در انگیزه های سودجو دارند، در مدل خرید پردازش اطلاعات سنتی، خریدار یک تصمیم گیرنده منطقی است که می خواهد با تمرکز بر مزایای ملموس محصول، سودمندی را به حداکثر برساند. خرید به عنوان یک فعالیت حل مسئله مشاهده شده است که در آن مصرف کننده از طریق یک سری مراحل منطقی حرکت می کند.

سفارشی سازی جستجوی محصول انگیزه ای سودمندانه در زمینه خرید آنلاین ایجاد می کند.

سودگرایی به شدت در خرید آنلاین وجود دارد و همچنین در ایجاد رضایت مشتری بسیار ارزشمند است.

با جلب رضایت بیشتر از خرید آنلاین، مشتریان به دلیل ارزش سودمندی بالا، مانند ارزش خوب برای پول، راحتی، انتخاب گسترده و در دسترس بودن، در دسترس بودن اطلاعات، عدم جامعه پذیری، محصولات یا خدمات سفارشی به مشتری خود، رضایت بیشتری دارند.

  1. در اتخاذ خریدهای آنلاین، راحتی مهمترین انگیزه ایجاد تمایل به مشتری بوده است.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه