امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

پروژه ارز دیجیتال چیلیز که روی توکن هواداری تمرکز دارد، با تاریخچه قدرتمند خود می‌تواند بخشی از آینده متاورس باشد.

چیلیز (CHZ) یک رمز ارز و اکوسیستم اختصاصی در بازار ارزهای دیجیتال، برای اتصال دنیای ورزش به تکنولوژی بلاک چین است. از اهداف و امکانات این اکوسیستم، می‌توان به ارائه پلتفرمی برای ساخت توکن‌های هواداری، NFTها و خدمات مربوط به دنیای ورزش اشاره کرد.

ارز دیجیتال اکوسیستم چیلیز یعنی CHZ یک توکن روی بلاک چین اتریوم است. این پروژه به دنبال این است که به معیاری برای همه هواداران ورزش در دنیای بلاک چین تبدیل شود. ایده چیلیز توسط Socios.com پلتفرم محبوب تعامل هواداران ورزش و HX Entertainment Limited، گروهی در زمینه ‌سازماندهی رویدادهای ورزشی و سرگرمی، با هدف قرار دادن چیلیز به عنوان مرکز فعالیت‌های خود مطرح شد.

چیلیز قصد دارد خود را به عنوان یک ارز دیجیتال جهت دستیابی به محصولات و خدمات مرتبط با پلتفرم خود قرار دهد. این خدمات شامل خرید کالاهای تجاری، توکن‌های هواداری، NFTها، شرط‌‌بندی‌ ورزشی، راه حل‌های پرداخت و سایر محصولات می‌شود. علاوه بر این، چیلیز برای مقابله با افزایش ارزش کارمزدها در اتریوم، بلاک چین خود را راه‌اندازی کرده است.

بنیان گذاران ارز دیجیتال چیلیز

ارز دیجیتال چیلیز توسط الکساندر دریفوس، مدیرعامل فعلی آن تاسیس شد. Dreyfus بیش از 20 سال تجربه در تاسیس و رشد شرکت‌های مبتنی بر وب دارد. اولین شریک چیلیز، باشگاه فوتبال یوونتوس واقع در تورین ایتالیا بود. این تیم پیشنهاد فن توکن خود را در نوامبر 2019 برگزار کرد و 1.3 میلیون توکن از عرضه 20 میلیونی خود تا پایان ماه به فروش رساند. Chiliz اپلیکیشن و وب سایت Socios را در پایان دسامبر 2019 راه اندازی کرد که توسعه آن با سرمایه‌گذاری 66 میلیون دلاری توسط Private Placement انجام شد. در حال حاضر اپلیکیشن Socios بر روی اینترنت و میلیون‌ها دستگاه تلفن همراه در دسترس است. چیلیز علاوه بر دفتر اصلی خود در مالت، دفاتری در فرانسه، ترکیه، اسپانیا، کره جنوبی و برزیل دارد.

معرفی ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)

چیلیز یک ارز دیجیتال برای رویدادها و مکان‌های ورزشی است. علاوه بر آن یک کوین منحصر به فرد برای رای گیری در سایت طرفداران به آدرس Socios.com می‌باشد.

این بستر به علاقه مندان به ورزش‌های سنتی و ورزش‌های الکترونیکی این امکان را می‌دهد تا لیست باشگاه‌ها، مسابقات یا مسابقات فردی مورد علاقه خودشان را مدیریت کنند.

اگرچه رسماً در سال 2019 راه اندازی شد، اما ایده ایجاد بستر Socios و زنجیره بلوک چیلیز در سال 2016 ارائه شد.

چیلیز توسط الکساندر دریفوس تاسیس شد و امروز این شرکت از بیش از 75 متخصص تجارت از 25 کشور تشکیل شده است و به سرعت در حال گسترش است.

چیلیز توکنی است که به منظور اجازه دادن به طرفداران برای حمایت از تیم‌های ورزشی مورد علاقه خود از طریق معاملات مبتنی بر بلاک چین طراحی شده است.

این شرکت می‌خواهد تجربیات روزمره طرفداران را به خود جلب کند و در حال حاضر ابزارهای مبتنی بر بلاک چین را در اختیار برندهای ورزشی و سرگرمی قرار می‌دهد تا بتوانند به راحتی درآمد کسب کرده و با طرفداران و مشتریانشان تعامل داشته باشند.

پلتفرم Socios

ارز دیجیتال چیلیز توکنی است که قدرت پلتفرم Socios.Com را فراهم می کند. Socios.Com اولین پلتفرم رای گیری و پاداش طرفداران جهان است که به نهادهای ورزشی کمک می کند تا از طریق فناوری بلاکچین تحول دیجیتالی را بدست اورند.

به عبارت دیگر، Socios.Com اولین بستر تعامل طرفداران است که در بلاکچین چیلیز Chiliz ایجاد و مستقر شد. توکن CHZ ارز انحصاری مورد استفاده در بستر Socios.Com است. این پلتفرم توسط طرفداران برای خرید Fan Tokens از تیم ها و سازمان های ورزشی شناخته شده در سطح بین المللی استفاده می شود. این تیم ها شامل تیم های فوتبال مانند بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن و آث میلان هستند.

همچنین کاربرانی که Fan Tokens (توکن های هواداری) را در بستر Socios.Com خریداری می کنند، می توانند با رای دادن در نظر سنجی ها، روی تیم ها تاثیر بگذارند. رای دادن با استفاده از قرارداد هوشمند فعال می شود که به طور شفاف در بلاکچین چیلیز اجرا می شوند. علاوه بر این، بلاکچین چیلیز همچنین برای ضبط Fan Tokens استفاده می شود.

پلتفرم Socios.Com هواداران را قادر می سازد تا تاثیر مستقیمی در تصمیم گیری در باشگاه خود داشته باشند. که این موضوع شامل رای دادن در مورد طرحهای کالا، نام گذاری زمین تمرین و آهنگ های جشن برای زمان گل تیمی است. علاوه بر این، با رای دادن از طریق Socios.Com، طرفداران می توانند پاداش کسب کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه