امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بِرد وَلت (Bread Wallet):

برد ولت یک کیف پول دیجیتالی بیت کوین است که در آن انتقال بیت کوین به‌سادگی ارسال یک پست الکترونیکی است. این کیف پول را می‌توانید از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. برد ولت تنها یک کلاینت تک کاربری است و فقط می‌توان بیت کوین را دریافت و ارسال کرد که یعنی امکان کنترل کامل را به تمام سرمایه‌های کاربر راه می‌دهد. به‌طورکلی برد ولت، با رابط کاربری ساده، طراحی سبک و ایمن، سرعت و راحتی در استفاده و بهبود مداوم می‌تواند برای کاربران تازه‌کار و باتجربه تر مناسب باشد.

مایسیلیوم (Mycelium):

کاربران حرفه‌ای تر بیت کوین، هیچ‌وقت برنامه‌ای بهتر از مایسیلیوم نخواهند یافت. این برنامه با اجراشدن بر روی اندروید و آی او اس به کاربران کنترل کاملی بر روی دریافت و ارسال‌های بیت کوین را می‌دهد. با امنیت بسیار بالا این برنامه هیچ شخص ثالثی نمی‌تواند به بیت کوین‌های شما دست بزند! امنیت این برنامه به همراه قابلیت‌هایی ازجمله حافظه بدون نیاز به اینترنت و پشتیبان گیری به‌صورت پی‌دی‌اف های رمزگذاری، اسکنر کیو آر کد قوی، بازاری تعبیه‌شده در برنامه و همچنین امکان گفتگوی امن میان دیگر کاربران، باعث شده تا به یکی از بهترین برنامه‌های بازار تبدیل شود.

اکسودوس (Exodus):

اکسودوس از نمونه‌های جدید و کمتر شناخته‌شده است که تنها می‌توان نسخه‌های دسکتاپ آنرا نصب کرد. به‌وسیله این برنامه می‌توان، بیت کوین، اتر، لایت کوین، دوج کوین و دَش را به‌راحتی و در محیط کاربری بسیار زیبایی مبادله کرد. اکسودوس همچنین روش بسیار ساده‌ای را نیز برای پشتیبانی گیری از کیف پولتان ارائه می‌کند. یکی از بهترین امکانات در این کیف پول تبدیل بیت کوین به دیگر ارزها و بالعکس است. این کار بدون خارج شدن از برنامه صورت می‌گیرد.

جکس (Jaxx):

جکس یکی از برنامه‌های مناسب با رابط کاری کاربرپسند است که از ارزهای اتر، اترکلاسیک، دش، DAO، REP، زی کش، روت استاک و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این برنامه به‌طور خاص برای تجربه‌ای عالی از بیت کوین و اتریوم طراحی و برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها با پلت فرم‌های مختلف منتشرشده است. جکس را می‌توان روی ویندوز، لینوکس، کروم، فایرفاکس او اس، اندروید و آی او اس نصب نمود؛ همچنین ارتباط جکس با وب‌سایت‌ها نیز از طریق افزونه‌های فایرفاکس و کروم صورت می‌گیرد. جکس امکان تبادل بین بیت کوین، اتر، و DAO را به‌وسیله قابلیت «شیپ شیفت» برقرار می‌کند؛ همچنین می‌توانید اتریوم را از کیف پول‌های کاغذی وارد آن کرد. بااین‌همه قابلیت‌های مختلف، جکس به یکی از بهترین برنامه‌ها درزمینه استفاده از چندین ارز مختلف بدل شده است.

ترِزور (Trezor):

یکی از کیف پول‌های سخت‌افزاری بیت کوین است که قابلیت ذخیره‌سازی مقادیر قابل‌توجهی از این ارز دیجیتالی را دارد. ترزور را نمی‌توان به ویروس آلوده کرد و هیچ‌گاه نمی‌توان کلیدهای خصوصی را از آن برداشت؛ به‌عبارت‌دیگر به‌اندازه نگه‌داشتن اسکناس زیر بالشتان امن است. ترزور متن‌باز است و می‌توان با استفاده از نمایشگر تعبیه‌شده روی آن محتویاتش را مشاهده کرد. این کیف پول را می‌توان بر روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز، آی او اس اکس و لینوکس اجرا نمود. ازجمله نقاط ضعف این کیف پول می‌توان به لزوم همراه داشتن آن برای ارسال بیت کوین اشاره کرد. از طرف دیگر برای سرمایه‌گذارانی که چندان به فکر فروش بیت کوین‌های خود نیستند و آن دسته سرمایه‌گذارانی که مقادیر بالایی بیت کوین را خریداری می‌کنند بسیار مناسب است.

لِجِر نانو (Ledger Nano):

کیف پول لجر نانو، کیف پولی سخت‌افزاری با برنامه‌ریزی تربیتی و قابلیت چند امضایی است که برای آن دسته کاربرانی طراحی‌شده نیازمند لایه‌های امنیتی بیشتر برای حفاظت از سرمایه‌گذاری خود هستند. این کیف پول بیت کوین، برای استفاده کاربران عادی طراحی نشده است و دارای پیچیدگی‌های خاص خود می‌باشد. لحر نانو بر پایه دستگاهی یو اس بی است از یک کارت حافظه فلش کوچک‌تر است. این کیف پول تنها 5٫9 گرم وزن دارد و با ابعاد 39 در 13 در 4 میلی‌متر طراحی‌شده است.

بلاک چین دات اینفو (Blockchain. info):

بلاک چین یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است. دسترسی به کیف پول از هر مرورگر یا تلفن همراهی قابل انجام است. این کیف پول همچنین دو لایه مختلف را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. در ارتباط با نسخه مرورگر، کاربران می‌توانند از تعیین هویت دو مرحله استفاده کنند و کاربران نسخه‌های تلفن‌های همراه نیز می‌توانند از پین کد برای اجرا برنامه استفاده کنند. بااینکه برای تأیید تراکنش‌ها، اطلاعات باید از طریق سرورهای شرکت عبور کند، اما هیچ‌کسی نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند. به‌طورکلی این برنامه توسط شرکتی مشهور، از دل جامعه بیت کوین بیرون آمده که می‌تواند ارزهای شمارا به بهترین شکل در خود نگه دارد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه