امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT در بازار ارز دیجیتال، توکن‌هایی هستند که از تکنولوژی بلاک‌ چین استفاده می‌کنند. این توکن‌ها غیر قابل تکثیر می‌باشند و نمی‌توان آن‌ها را مانند بیت کوین، اتریوم و... با توکن دیگری معاوضه کرد؛ زیرا ارزش هر NFT با NFT دیگر متفاوت است. این توکن بیشتر در حوزه بازی‌های اینترنتی کاربرد دارد. از توکن‌های غیرقابل تعویض NFTها می توان در صنعت بازی، سرمایه های دیجیتال، تشخیص هویت و دنیای کلیسیون ها استفاده کرد.

مزایای NFT

1- توکن‌های غیر مثلی به دلیل کمیاب بودن بسیار با ارزش هستند.

2- غیرقابل تقسیم به ابعاد کوچک تر، هر NFT به صورت یک کل واحد قابل خرید است.

3- گواهی اصالت و یکتا بودن NFT در یک زبانه اطلاعات ثابت، ثبت می شود.

4- توکنهای غیر مثلی قابل انتقال، دارای اصالت و دارای حق مالکیت می باشند.

بهترین توکن‌های غیر مثلی

دو سال گذشته شاهد رشد سریع و تصاعدی و محبوبیت توکن‌های غیرقابل تعویض بوده‌ایم. توکن‌های NFT، توکن‌سازی هر چیزی را از یک فایل تصویر، موسیقی یا حتی یک توییت تسهیل می‌کنند.

توکن‌های غیر مثلی کاملاً منحصر به فرد هستند. و نمی توان آنها را با چیزی دقیقاً مشابه مبادله کرد. تعداد زیادی ارز دیجیتال NFT برای فروش در بازار موجود است. و روزانه هزاران پروژه جدید راه اندازی می شوند.

محبوبیت آنها، آنها را به تقریباً تمام صرافی های ارز دیجیتال بزرگ در بازار هدایت کرده است. حتی با وجود اینکه توسعه دامنه ارزهای دیجیتال NFT، هنوز در مراحل اولیه خود است. کاملاً واضح است که ارزهای دیجیتال برتر NFT در حال حاضر بر بازار کریپتو تسلط دارند.

پیش بینی می شود که سال 2022 شاهد حضور چندین برند در بازار NFT باشد، از جمله Budweiser، Adidas و غیره. با رشد فزاینده ارزهای دیجیتال سودآور NFT، حجم معاملات، نقدینگی دارایی و تعداد کاربران جدید همچنان برای بازار گسترش خواهد یافت. همچنین پیش‌بینی می‌شود که زیرساخت Web 3.0 رشد NFT را افزایش دهد.

به همین دلیل ما لیستی از برترین ارزهای NFT برای سرمایه گذاری در سال 2022 را به همراه نمودار قیمت لحظه ای آن‌ها برای شما فراهم کرده‌ایم که با کلیک بر روی لینک قادرید آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل، سرمایه گذاری خود را آغاز کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه