امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تحولات سریع فناوری‌های بازاریابی، مجال نفس گرفتن و همگام شدن با آن را از بازاریابان ربوده است. یادگیری و تغییرِ پیوسته، خود را میان تار و پودِ بقای سازمان‌ها گره زده‌اند. چالش اینجاست که تغییر لزوما به معنای همگام شدن نیست، اما برای همگام شدن، تغییر اجتناب ناپذیر است.

بخش‌های بازاریابی، فروش و تبلیغات نیز باید روند تکاملی متناسبی را با یکدیگر طی کنند تا تغییر به آسانی شکل گیرد. بازاریابی سنتی و دیجیتال، مانند شمال و جنوب یک نقشه، دور به نظر می‌رسند؛ اما زمان آن رسیده تا نقشه را تا بزنیم. بازاریابی سنتی نیز اگر بخواهد پایدار بماند نیاز به تحول دارد.باید واکاوی شود و از علوم نوظهوری مانند نورومارکتینگ کمک بگیرد تا زنده بماند.

بازاریابی در آینده رفته رفته به سوی خدماتی شدن گام برمی دارد. به لطف تلفن‌های هوشمند، ما می‌توانیم اطلاعات وسیعی از مشتریانمان را به‌دست آوریم. این پیشرفت به درک بهتر مشتریانمان کمک می‌کند اما درعین حال توقع آنها را نیز افزایش داده است. خدمت شخصی‌سازی شده کمک می‌کند تا مشتری تجربه هیجان‌انگیزی از ارتباط با ما داشته باشد؛ و این تغییر باعث شده تا چنین خدماتی به‌طور قابل توجهی برای بازاریابی مهم باشند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه