امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

صرافی بایننس یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که این روزها با استقبال بسیار بالای سرمایه‌گذاران این حوزه روبه‌روست. می‌توان گفت میلیون‌ها سرمایه‌گذار در جهان از این صرافی استفاده کرده و حجم معاملات آن به بیش از یک میلیارد دلار در روز می‌رسد. شما می‌توانید به سادگی و به طور رایگان در این صرافی ثبت نام کنید و اقدام به خرید و فروش و معامله‌ی چیزی بیشتر از 100 ارز دیجیتال در آن کنید. یکی از نیازهای اغلب افراد برای ورود به این حوزه، آموزش شارژ حساب بایننس است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

روش کار بایننس

بایننس محلی برای جمع شدن خریداران و فروشندگان است. در این صرافی که به کمک وبسایت، نرم‌افزار کامپیوتر و یا اپلیکیشن موبایل قابل استفاده است خریداران سفارش خرید خود را ثبت کرده و سیستم با بررسی سفارش فروش‌های ثبت شده، خرید شما را تکمیل می‌کند. در حقیقت می‌توان این صرافی را یک پلتفرم واسطه بین خریداران و فرشندگان دانست که از معاملات مختلف کارمزد خود را بر می‌دارد.

البته آموزش شارژ حساب بایننس و خرید و فروش ارز در آن لزوماً به معنای آمادگی کامل شما در این نوع سرمایه گذاری نیست. شما بیش از هر چیز به یادگیری پیش‌بینی و تحلیل ارزهای دیجیتال نیاز دارید. مثلاً باید بتوانید تا حدودی تحلیل کنید که آینده اتریوم به عنوان یک ارز دیجیتال چگونه رقم خواهد خورد.

نکاتی که باید در صرافی بایننس به آن‌ها توجه کنید

برای مثال یکی از توصیه‌های اکید متخصصین در این زمینه، استفاده نکردن از آی پی ایرانی است. در واقع توصیه می‌شود به هیچ عنوان با IP ایران وارد این صرافی نشده و از VPS یا امکانات مشابهی استفاده کنید که تا آی‌پی خود را تغییر دهید. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که باید تنها از سرورهای یک کشور استفاده کنید و آن را مدام تغییر ندهید و یادتان باشد که از آی پی کشور آمریکا نیز نباید استفاده کنید. برای این کار می‌توانید یک سرور مجازی بخرید (VPS) و خیالتان را راحت کنید.

در هنگام ثبت نام نیاز به تایید دو عاملی برای افزایش امنیت وجود دارد. برای این کار نیاز است از شماره موبایل خود یا از نرم افزار Google Authenticator استفاده کنید که ما روش دوم را پیشنهاد می‌کنیم.

چه ارزی را در بایننس خرید و فروش کنیم؟

آموزش شارژ حساب بایننس و خرید و فروش در آن، یک مقوله‌ی کاملاً جدا از این است که شما چه ارزی بخرید و روی چه ارزهایی سرمایه گذاری کنید. همان طور که گفتیم شما باید پیش از هر چیز به کمی مهارت در زمینه تحلیل‌های تکنیکال و شناخت نمودارها برسید تا بتوانید آینده اتریوم، بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر را در کوتاه مدت و بلند مدت پیش بینی کنید.

روش شارژ حساب بایننس

پس از آن‌که حساب خود را در صرافی بایننس ساختید و آن را به طور کامل فعال کردید نوبت به شارژ حساب‌تان می‌رسد. برای شروع این کار می‌توانید ابتدا از یک صرافی داخلی بیت کوین خریداری کنید و آن‌ها را به کیف پول اختصاصی خود در بایننس بفرستید. برای آن‌که حساب‌تان در بایننس شارژ شود مراحل زیر را به طور دقیق اجرا کنید.

ابتدا وارد بخش Deposit شوید. در این بخش شما باید اقدام به واریز مبلغ شارژ کنید. البته این کار را می‌توانید از طریق بخش Wallet نیز انجام دهید. پس از ورود به این قسمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن‌که بایننس به شما آدرس یک کیف پول را داد، ارزها را به آن کیف پول ارسال کنید.

حال کار شما تمام شده است و تنها کافی‌ست چند دقیقه منتظر بمانید تا تراکنش با موفقیت تایید شود و حساب‌تان شارژ شود.

چگونه در صرافی بایننس ترید کنیم؟

برای ترید کردن در صرافی بایننس می‌توانید پس از ساخت حساب و شارژ آن شروع به کار کنید. برای این کار وارد بخش مارکت‌ها شوید و به سراغ مارکتی بروید که در آن قصد خرید و فروش دارید. برای مثال اگر بیت کوین دارید و قصد دارید با آن ارز دیگر بخرید به مارکت بیت کوین بروید.

شما برای انجام معاملات بیت کوین به مارکت بیت کوین وارد می‌شوید و اگر بخواهید با ارز دیجیتالی بایننس کوین چیزی بخرید باید وارد مارکت دیگری به نام مارکت بایننس کوین شوید. به همین ترتیب مارکت آلت کوین برای معامله‌هایی با ارزهای دیجیتال نظیر اتریوم و ریپل طراحی شده است.

بخش دیگری با عنوان مارکت دلاری وجود دارد که به شما امکان معامله با ارزهای دیجیتالی دارای قیمت ثابت را می‌دهد. به این ارزها استیبل کوین نیز می‌گویند.

وقتی وارد یک مارکت می‌شوید گزینه‌هایی با عنوان جفت ارزهای مختلف وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید جفت ارز اتریوم/بیت‌کوین را انتخاب شوید تا وارد صفحه‌ی معاملات این دو ارز شوید.

در این صفحه می‌بینید که قیمت ارزها در یک روز قبل به چه صورت بوده است. همچنین نسبت قیمت ارزهای مورد نظر را خواهید دید. به کمک نمودارهای نشان داده شده می‌توانید تحلیل‌های خود را انجام دهید و با وارد شدن به فرم سفارش خرید یا فرم سفارش فروش معامله‌ی مورد نظر خود را انجام دهید.

شما می‌توانید در بایننس به دو شیوه خرید و فروش سریع و یا خرید و فروش با برنامه اقدام به انجام معاملات خود کنید.

نکات دیگر در خصوص بایننس

شما می‌توانید در بایننس به روش‌های مختلف دیگر نیز کسب درآمد کنید. یکی از این موارد سرمایه‌گذاری در بایننس و دریافت سود سالانه است.

گفتنی‌ست در این صرافی امکان انجام معاملات مارجین و معاملات فیوچرز نیز وجود دارد؛ اما توصیه می‌شود بدون دانش کافی اقدام به شروع فعالیت در این حوزه نکنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه