امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بسیاری افراد فکر می کنند برای فعالیت در بازار فارکس باید یک حساب بین المللی داشته باشند، البته افرادی که از این نوع حساب دارند می توانند با همین حساب فعالیت کنند اما برای بسیاری از افراد در ایران باز کردن حساب بین المللی امکان پذیر نیست و نیازی هم به آن ندارند. در واقع بدون داشتن حساب بانکی بین المللی هم به راحتی می توانید در بازار فارکس فعالیت کنید، راه های ساده تری برای واریز و برداشت وجود دارد که به آن اشاره می کنیم:

واریز و برداشت در فارکس - انتقال از طریق ارز رمز

واریز و برداشت در فارکس

کیف پول و حساب های مجازی

کیف پول های مجازی مانند وب مانی، پرفکت مانی، پی پال و... بسیار پرکاربرد هستند. همچنین کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزاکارت و مسترکارت هم بسیار پرکاربرد و معتبر هستند ولی با وجود تحریم برای کاربران ایرانی سختی دسترسی به ویزا و مستر کارت یا پی پال وجود دارد و برخی صرافی ها و سایت ها نیز قیمت بسیار بالایی برای شارژ دلاری وب مانی و پرفکت مانی درخواست می کنند.

عامل های بروکر در ایران

در این روش واریز و برداشت توسط عوامل مستقیم خود بروکر در ایران است. به این صورت که شما پول را به حساب فردی واریز می کنید و معادل دلاری را در حساب خود در بروکر دریافت می کنید، برای برداشت هم پول را در حساب بانکی خود دریافت می کنید. در این مورد توجه کنید که از طریق پشتیبانی رسمی بروکر در سایت رسمی بروکر با افراد در ارتباط باشید تا مشکلی پیش نیاید.

صرافی آنلاین تاپچنج (Top Change)

با آمدن صرافی آنلاین تاپچنج و کیف پول اصطلاحا TC و همکاری گسترده با اکثر بروکر هایی که به کاربران ایرانی خدمات می دهند،بسیاری از کارها راحت تر و سریع تر شده است. شما با ثبت نام در تاپچنج و تایید حساب خود به راحتی می توانید به صورت آنلاین و در چند ثانیه یا دقیقه حساب خود را در بروکرها شارژ کنید یا موجودی خود را برداشت کنید. تمام مراحل پرداخت آنلاین هم به همان کارت بانکی شما واریز می شود. نکته مهم در مورد این سایت نرخ مناسب دلار به نسبت دیگر سایت ها است،البته که همیشه نرخ دلار الکترونیکی از دلار کاغذی واسکناس بیشتر است.

انتقال از طریق ارز رمزها

روش دیگر برای واریز و برداشت انتقال از طریق ارز رمزهاست. به این صورت که مستقیم می توانید به مقدار دلخواه ارز رمز به حساب بروکر خود انتقال دهید و برای برداشت هم متقابلا به صورت ارز رمز وجه خود را دریافت می کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه