امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارزهای دیجیتال باثبات با هدف نگهداری ارز دیجیتالی که ارزش آن برابر با یک واحد از یکی از پول‌های رایج سنتی (فیات) باشد، طراحی شده است.

این نوع از ارزهای دیجیتال به تازگی به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند، که مهم‌ترین علت محبوبیت آنها را می‌توان وجود نوسانات شدید ارزهای دیجیتال رایج و در امان ماندن این ارزها از نوسانات عجیب و غریب این بازار دانست.

با وجود اینکه روش‌های کار ارزهای دیجیتال باثبات مختلف، با یکدیگر فرق می‌کند اما به نظر می‌رسد وجه مشترک در تمام آنها این است که در این ارزها با وجود یک پشتوانه با ارزش، قیمت در یک مقدار ثابت نگه داشته می‌شود.

بیشتر این ارزهای دیجیتال باثبات، با پشتوانه دلار ایجاد شده‌ و قیمت آنها نیز یک رابطه یک به یک با دلار دارد، یعنی هر واحد از ارز دیجیتال باثبات ایجاد شده با پشتوانه دلار، تحت هر شرایطی برابر با یک دلار خواهد بود.

اما برخی از این ارزها نیز با پشتوانه دارایی‌های با ارزش دیگری مانند طلا یا نقره ایجاد شده‌اند و قیمت آنها نیز به قیمت این دارایی‌ها وابسته خواهد بود. با وجود وابستگی این ارزهای دیجیتال باثبات به دارایی‌های با ارزشی در دنیای واقعی مانند دلار، طلا، نقره و..، قیمت این ارزها از نوسانات شدیدی که در بازار ارزهای دیجیتال بسیار رایج است، در امان خواهد بود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه