امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

یکی از مباحث دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال توکن بایننس BNB است که آن را می‌توان در بازار آزاد معامله کرد. البته مانند هر ارز دیجتال دیگری، ارزش این توکن نیز ثابت نیست و طی گذشت زمان در حال نوسان است. BNB در واقع توکنی است که با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین نیز شناخته می‌شود.

اگر می‌خواهید با ارز دیجیتال  BNB بیشتر آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید. همچنین با شرکت در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال می‌توانید به اطلاعات جامع زیادی در مورد آن دست پیدا کنید.

معرفی توکن بایننس BNB

BNB یا بایننس کوین را می‌توان یک آلت کوین نیز به حساب آورد که زمانی که قرار بود این توکن ایجاد شود از استانداردهای ERC-20 و شبکه‌های اتریوم و بلاک چین بهره برده شد.

از آن‌جایی از این دو شبکه برای ساخت BNB استفاده شده است، طبیعتا از قوانین بلاک چین اتریوم نیز باید پیروی کند. در حقیقت بایننس کوین از پایداری و امنیت بلاک چین و اتریوم به‌صورت همزمان بهره می‌برد.

به همین دلیل دیگر لازم نیست نگران باشید که سکه‌های خود را از دست دهید یا هزینه‌های دو برابری را متحمل شوید، زیرا به دلیل ایجاد روی بستر اتریوم از آسیب‌های این چنینی در امان است.

گرچه تمام این مسائل در آوریل 2019 تغییر پیدا کرد، زمانی که صرافی بایننس بی‌ان‌بی را به شبکه اصلی خود انتقال داد. در آن شرایط آن‌ها تعداد تقریبی 5 میلیون توکن بی‌ان‌بی ERC-20 را سوزاندند و دقیقا همین مقدار را به توکن  BNB BEP-2 اختصاص دادند.

طی آن زمان بایننس از تمامی کاربران خود می‌خواست که توکن بی‌ان‌بی ERC-20 را به توکن بومی BEP-2 تغییر دهند. اما با همه این موارد باز هم بایننس از توکن  ERC-20 پشتیبانی می‌کند و هنوز هم می‌توان توکن‌ها را به مدل BEP-2 تغییر داد.

اما امکان حذف توکن ERC-20 وجود ندارد. با شرکت در دوره جامع نوابع ارز دیجیتال می‌توانید با افزایش اطلاعات مشابه خود معاملات پرسودی داشته باشید.

بایننس کوین و بیت کوین چه تفاوت‌هایی دارد؟

وقتی حرف از آغاز معامله در مورد بیت کوین می‌شود، دغدغه همه معامله‌گران انتخاب صرافی کرپیتو مناسب است، چون نمی‌شود به هر صرافی و سایتی برای ترید اعتماد کرد.

به‌طور کلی اگر بخواهیم مقایسه بایننس کوین و بیت کوین را انجام دهیم باید بگوییم بیت کوین در هر صرافی قابل معامله است و همین مورد باعث می‌شود که در برابر متغیرهای زیادی آسیب‌پذیر باشد. اما بایننس کوین از عوامل خارجی تاثیر زیادی نمی‌پذیرد، اما به شدت تحت تاثیر عوامل داخلی بایننس است.

از طرف دیگر می‌توان سابقه این دو ارز را مورد بررسی قرار داد، بایننس کوین ارز نسبتا جدیدی است که در سال 2017 عرضه شد، اما بیت کوین اولین بار سال 2009 راه‌اندازی شد که به خوبی می‌تواند نشان‌دهنده سابقه طولانی این ارز باشد.

حداکثر تعداد عرضه بیت کوین 21 میلیون است، اما بایننس کوین به تعداد 200 میلیون واحد عرضه شده که با مشاهده این تفاوت عرضه می‌توان به‌خوبی پی برد که در سال‌های آینده تعداد کوین‌های بی‌ان‌بی از لحاظ حجم کلی از بیت کوین پیشی می‌گیرند.

بایننس کوین چه مزیت‌ها و چه معایبی دارد؟

برای انجام هر معامله در باینسس 0.1 درصد یعنی یک هزارم از کل مبلغ معامله برای کارمزد معامله کسر می‌شود و اگر توکن بایننس در اختیار داشته باشید، می‌توانید برای پرداخت کارمزد از آن بهره ببرید و کارمزد را تا 25 درصد کاهش دهید.

با بهره بردن از دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال می‌توانید تحلیل‌ها بهتری از آینده این ارز در اختیار داشته باشید و بر پایه آن تحلیل‌ها سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. به هر حال در ادامه ابتدا به مزیت‌ها و سپس به معایب بایننس کوین می‌پردازیم.

مزیت‌های BNBکارمزد کمتر در مقایسه با ارزهای دیگر در کریپتوکارنسی‌هاوجود تخفیف و جوایز ویژه برای انجام تراکنش‌های مختلفبرای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت کوین، مونرو و غیره می‌توان از بایننس کوین بهره برد.انجام مبادله بین ارزهای مختلف با بایننس کوین وجود دارد.از سرویس عامل‌های مختلف و اندروید برای دسترسی به بایننس می‌توان استفاده کرد.معامله‌ها و تراکنش‌های مختلف با سرعت بالایی انجام می‌شود.رابط کاربری آسان که معامله‌گر در هنگام استفاده اذیت نمی‌شود.دسترسی گسترده‌ای دارد به‌طوری که امکان معامله 40 رمز ارز با آن وجود دارد.امنیت اطلاعات برای انجام معامله نیز بالا است.عیب‌های BNBمتاسفانه در بخش پاسخگویی به مشکلات کاربران بایننس کوین ضعیف عمل می‌کند.از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند، یعنی از روش‌های سنتی برای پرداخت به حساب وجود ندارد.

BNB چه تاریخچه قیمتی دارد؟

وقتی بایننس کوین ابتدا به این صرافی وارد شد با قیمت 0.1 دلار خرید و فروش می‌شد. با هدایت کاربران به این صرافی در اواخر سال 2017 بایننس به یک صرافی پرطرفدار تبدیل شد و قیمت توکن بی‌ان‌بی نیز در این شرایط تا 25 دلار ارتقا پیدا کرد.

ارزش بایننس توکن با شدت زیادی تحت تاثیر فعالیت‌های صرافی مختلف است و از بایننس نیز تاثیر می‌گیرد. به همین دلیل این ارز دیجیتا از معدود توکن‌هایی بود که کمترین میزان افت را در بازار نزولی 2018 تجربه‌ کرد و از آن طرف در ابتدای سال 2019 رشد زیادی را برای آن شاهد بودیم.

به‌طوری که در سال 2019 این توکن با قیمت 6 دلار کار خود را شروع کرد و طی یک روند صعودی به 35 دلار نیز رسید. حدودا در اوایل تابستان 1400 قیمت هر واحد بایننس کوین 537.34 دلار بود.

در واقع ارزش توکن بی‌ان‌بی به این دلیل بالا می‌رود که تعداد در گردش توکن‌های آن کاهش پیدا می‌کند، چون توکن‌های آن را می‌سوزانند. تا به الان 6 دفعه توکن‌های بی‌ان‌بی سوزانده شده است که تقریبا چیزی بیشتر از 10.5 میلیون واحد BNB را شامل می‌شود.

در پایان مجددا می‌گوییم برای انجام معامله‌های دقیق و حسابدار شده حتما باید دانش خود را در این حوزه بالا ببرید، به همین دلیل با شرکت در دوره های آموزشی ارزهای دیجیتال می‌توانید مسیر یادگیری خود را هموارتر کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه