امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

به جرات می‌توان گفت ساتوشی ناکاموتو معروف‌ترین فرد بیت کوین است. همیشه سوالی که ذهن اهالی بازار کریپتو را مشغول می‌کرد این بود که دارایی این فرد چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید.

ساتوشی ناکاموتو کیست؟

ساتوشی ناکاموتو

ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) نام فرد یا افرادی ناشناس است که خالق بیت کوین بوده‌اند. همچنین اولین پایگاه داده بلاک چین توسط همین فرد یا افراد طراحی شده‌ است. اولین هدف ساتوشی ناکاموتو را می‌توان مشکل دوگانگی (دوبار خرج کردن) پول دیجیتال دانست. ساتوشی ناکاموتو تا دسامبر 2010 در حال توسعه بیت‌کوین بود و پس از این تاریخ از این پروژه خارج شد. کریگ استیون رایت در 7 دسامبر 2021 در دادگاه با ارایه مستندات درباره روزهای اولیه خلق بیت کوین پیروز شد و رسما ثابت کرد ساتوشی ناکاموتو است که این ادعا با شک و شبه زیادی مواجه شد و عموما پذیرفته نشد.

دارایی ساتوشی ناکاموتو همیشه سوالی بوده که ذهن اهالی ارز دیجیتال را به خود مشغول کرده است.

دارایی ساتوشی ناکاموتو چقدر است؟

طبق گزارش Whale Alert، برجسته‌ترین ارایه‌دهنده بررسی و تجزیه و تحلیل بلاک چین، ساتوشی 1.125.150 توکن تا بلاک 54.316 در زنجیره استخراج کرده است، که این فرد/افراد را به بزرگ‌ترین ماینر در جهان تبدیل می‌کند.

دارایی ساتوشی ناکاموتو در حال حاضر حدود 73 میلیارد دلار ارزش دارد که آن را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل می‌کند. ولی این دارایی تقریبا بدون کاربرد است، زیرا با اولین انتقال بیت کوین از طرف کیف پول ساتوشی، هویت آن فاش می‌شود.

بیت کوین چیست؟

بیت‌کوین (Bitcoin) یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، بدون بانک مرکزی یا مدیریت واحد است که می‌تواند بدون نیاز به واسطه، از کاربر به کاربر دیگر از طریق شبکه بیت‌ کوین همتا به همتا ارسال شود. تراکنش‌ها توسط یک شبکه به صورت رمزنگاری‌ شده تایید می‌شود و در یک دفتر کل توزیع‌شده عمومی به نام بلاک‌ چین ثبت و ضبط می‌شوند. رمزارز در سال 2008 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. استفاده از این ارز در سال 2009 پس از انتشار نرم‌ افزار متن‌ باز آن آغاز شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه