امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

شبکه LTO، یک بلاکچین پیشرو و پرکاربرد است که به تازگی در دنیای کریپتو بسیار پرطرفدار شده‌است. شبکه LTO در ژانویه سال 2019 مسیر حرکت خود را آغاز کرد. LTO یک پلتفرم بلاکچین ترکیبی با یک لایه بدون مجوز عمومی و یک لایه خصوصی است که به عنوان بلاکچین‌های مینیاتوری خصوصی برای طرف‌های درگیر در این فرآیند عمل می‌کند. شبکه LTO در واقع یک فورک از WAVES بود. این پروژه برای گردش‌های کاری غیرمتمرکز و خودکارسازی فرآیندهای کسب‌وکار اصلاح و گسترش یافته است. LTO به تکامل و توسعه راه‌حل‌هایی برای پل زدن شکاف‌های مشاهده‌شده بین دنیای واقعی و فضای رمزنگاری ادامه می‌دهد و هدف آن این است که یک لایه پایه زنجیره‌ای متقاطع برای dApp‌های توزیع‌شده و مشارکتی مانند Chainlink، دنباله مبدا، نمودار و غیره باشد. در ادامه به بررسی ارز LTO و شبکه اختصاصی آن می‌پردازیم.

امنیت شبکه LTO چگونه تامین می‌شود؟

شبکه LTO کاملاً با قانون حفاظت از داده‌های GDPR اتحادیه اروپا مطابقت دارد. چارچوب ترکیبی LTO به بلاکچین‌های خصوصی اجازه می‌دهد، تا حد امکان مقیاس‌پذیر باشند و در عین حال ویژگی‌های امنیتی بلاک‌چین‌های عمومی را داشته باشند. شبکه LTO مانند اتریوم و بسیاری از رمزارزهای بزرگ بازار کریپت، توسط الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن شده است.

تاریخچه ارز دیجیتال LTO

شبکه اصلی این پروژه در سال 2014 آغاز به کار کرد. پس از آن در سال 2016 اولین موتور گردش کار Legal Things منتشر شد. نسخه اول را برای تأمین ارائه داد. مشتریان از موتور برای دیجیتالی شدن قراردادها به عنوان اف‌اس‌ام FSM (ماشین حالات متناهی) و روشهای پیچیده امضا استفاده می‌کردند.

طی یک جریان هک بلاک چین در سال 2017 که توسط وزارت دادگستری و امنیت هلند سازماندهی شد، این شبکه نشان داد که یک روش قانونی کامل می‌تواند به عنوان اف‌ اس‌ ام دیجیتالی شده و در بلاک چین ذخیره شود. این رویداد نشان داد که ایجاد اولین مراحل قانونی دیجیتالی شده برای سیستم قانون‌گذاری هلندی در بلاک چین امکان‌پذیر است. اما پس از آن در سال 2018 این شبکه به LTO تبدیل شد. یک لایه خصوصی مربوط به WAVES که به عنوان لایه عمومی منتشر شد. این توکن در عرضه اولیه خود موفق به فروش 1.4 میلیون دلاری شد. نهایتا شبکه اصلی ال‌ تی‌ او در سال 2019 راه‌اندازی شد. یک شبکه اصلاح شده که در آخرین دور فروش توکن تقریبا 1 میلیون دلار از فروش جمعی و 1.6 میلیون دلار از فروش خصوصی جمع‌آوری و در همان سال، در صرافی بیت مکسBitMex لیست شد.

در سال 2020 شبکه ال‌ تی‌ او توسط بایننس برای فهرست‌ شدن در صرافی انتخاب شد و پس از آن توسط صرافی‌های LiteBit و BitMex نیز فهرست شد. شبکه LTO تمام 50میلیون توکن در اختیار را می‌سوزاند که 11درصد از کل عرضه آن است.

تیم توسعه دهنده پروژه LTO

یکی بنیان گذاران اصلی این شبکه، rick Schmitz است که یک کارآفرین با سابقه بوده و علاوه بر آن تجربه همکاری با شرکت pwc را دارد. همچنین یکی دیگر از بنیان گذاران این شبکه، Martijn Migchelsen است که سابقه همکاری با شرکت pwc را در دارد. پروژه این تیم متشکل از افراد قوی در زمینه بلاکچین است که این موضوع نقطه قوتی برای این پروژه به شمار می‌رود.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه