امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
نوشیدنی آلوئه ورا Forever Freedom کد 196

حاوی ژل 100 % طبیعی آلوئه ورا و مواد مفید برای تقویت و سلامتی مفاصل شامل:

1:سولفات گلوکزامین Glucosamine Sulfate ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و نقش مهمی در تشکیل و بازسازی غضروف، جلوگیری از بیماریهای مفصلی، محافظت از مفصل ها و تاندون ها و کاهش التهاب در تاندون ها، غضروف و بافت های نرم را بر عهده دارد، مصرف این ماده موجب بهبودی کامل افراد مبتلا به بیماریهای مفصلی یا حداقل منجر به کاهش درد، تحرک بیشتر و پیشگیری از ناراحتی های بعدی می گردد چراکه نقش کلیدی در بهبود غضروف و ساختار مفصل ها ایفا می کند.

2:سولفات کندراتین Chondroitin Sulfate ماده طبیعی که موجب بهبود کارکرد غضروف می شود و از متداولترین مکمل های غذایی جهت درمان بیماریهای مفصلی می باشد، این ماده از مولکولهای بزرگی تشکیل یافته، به همین دلیل درصد جذب آن توسط بدن در سطح پایینی قرار دارد اما با وجود ژل آلوئه ورا در این نوشیدنی به عنوان حامل، میزان جذب آن افزایش می یابد.

3:MSM – Methyl sulfonyl methane ترکیبی گوگردی و ارگانیک است که به طور طبیعی در بافتهای تمام گیاهان و جانوران زنده یافت می شود. گوگرد در تشکیل کولاژن collagen و گلوکزامین نقش مهمی دارد و باعث کاهش درد و التهاب و حفظ تندرستی استخوانها، مفاصل و تاندون ها می گردد.

4: ویتامین C – با طعم پرتقالی

موارد مصرف: سلامتی استخوانها و مفاصل، درمان بیماری های مفصلی و استخوانی از قبیل آرتروز، روماتیسم، دیسک کمر و گردن، پوکی استخوان، استئو آرتریت و دیگر بیماریهای مرتبط.

محتوی: 1 لیتر

قیمت برای مصرف کننده:

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه