امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال سوشی یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای کریپتوکارنسی است که توسط آشپز نومی ساخته شده است. این ارز دیجیتال با قرار گرفتن در لیست بایننس شروع قویی داشت و قیمت آن به شدت افزایش یافت. ارز سوشی به دلیل اینکه تمامی توکن‌های آن به یکباره عرضه شدند قابل استخراج نیست، اما مانند هر ارز رمزنگاری شده دیگر ویژگی‌های جالبی دارد که در ادامه به بررسی آن خوهیم پرداخت.

در سال 2020 با زیاد شدن پروژه های غیرمتمرکز و پیشرفت آن ها استفاده از بازارهای خودکار (AMM) هم رواج یافت. سوشی سواپ Sushiswap نیز از جمله پروژه های مطرح در زمینه بازارهای خودکار می باشد و در حقیقت پلتفرمی است که کاربران توکن های خاصی را، به ازای سرمایه گذاری در استخرهای مخصوص سوشی سواپ دریافت می کنند.

این پلتفرم به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز با ارائه ویژگی های اصلی دیفای،حجم نقدینگی عظیمی را به سمت خود جذب کرد و به عنوان برترین رغیب یونی سواپ وارد بازار شد. از تفاوت های عمده بین سوشی سواپ و یونی سواپ می توان به سیستم پاداش دهی آن ها و دریافت پاداش ویژه اشاره کرد. در سوشی سواپ کاربران می توانند با دریافت کامل نقدینگی خود همچنان سود دریافت کنند، در حالیکه در یونی سواپ به محض دریافت نقدینگی و عدم تامین مالی دیگر پاداشی به کاربر داده نمی شود.

در این پروژه، تأمین‌کنندگان اولیه نقدینگی به عنوان مهم‌ترین مشارکت ‌کنندگان این پروتکل حتی با برداشت وجوه خود، همچنان پاداش دریافت خواهند کرد. اما نکته جالب در این میان این است که در صورت تداوم عدم تأمین نقدینگی، این پاداش به مرور زمان کاهش خواهد یافت.

کیف پول های توکن سوشی

کیف پول های دیجیتال، محل ذخیره سازی و نگهداری رمز ارز ها هستند. برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال سوشی را ذخیره کنید باید از کیف پول های دیجیتال استفاده کنید.

اگر فرد فعالی در حوزه رمزارز ها باشید، می دانید که کیف پول ها انواع مختلفی دارند. انواع کیف پول ها عبارت اند از:

1. کیف پول نرم افزاری یا تحت وب

2. کیف پول های سخت افزاری

3. کیف پول های کاغذی

کاربران می توانند به انتخاب خود، نوع کیف پول مورد نظرشان را انتخاب کرده و سپس اقدام به نصب و راه اندازی آن کنند و در نهایت، ارز دیجیتال سوشی را در آن ذخیره و سپس استفاده کنند. از ارز دیجیتال سوشی، تنها دو کیف پول به صورت رسمی منتشر شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. این دو کیف پول عبارت اند از:

کیف پول متامسک(Metamask)

کیف پول(Wallet Connect)

امنیت شبکه SushiSwap

متاسفانه نمی توان گفت این شبکه ها کاملا بدون ریسک هستند اما می توان راه هایی را برای بالا بردن امنیت و اعتبار این شبکه ها معرفی کرد.

بعنوان یکی از نکات موثر در بالابردن امنیت شبکه SushiSwap می توان گفت هرچقدر که قراردادهای شبکه توسط سازمان های معروف بازبینی بشوند امنیت بالاتر می رود و تاثیر زیادی در افزایش اعتبارات این مجموعه به وجود می آید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه