امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
ژل نوشیدنی آلوئه ورا Aloe Vera Gel کد 015

این محصول که اولین تاییدیه را از شورای بین المللی علوم آلوئه ورا دریافت کرد، مخلوطی از مایع و پالپ است که تمام خواص طبیعی آلوئه ورا را در خود جای داده است. مصرف روزانه این محصول، چه به صورت تنها و چه در ترکیب با آبمیوه های طبیعی، آن را تبدیل به یکی از سالم ترین نوشیندی ها جهان کرده است.

موارد مصرف: بدن را تقویت کرده، تولید انرژی را افزایش داده و خستگی های جسمی و روحی را رفع می کند. به گوارش غذا و سلامتی دستگاه گوارش کمک می کند و در درمان بیماریهای گوارشی ازجمله زخم معده، سوء هاضمه، اختلالات روده ای، یبوست و اسهال خونی موثر است و روده ها را پاک می کند.سلامتی قلب و عملکرد کبد را بهبود می بخشد و گرفتگی کبد را رفع می کند. قند و کلسترول خون را کنترل می کند. سبب تحرک ماهیچه ها و صحت عملکرد مفاصل شده و درد مفاصل را تسکین می دهد. شش ها را پاک کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. زخم و جراحات را ترمیم می نماید. در سلامتی کلیه ها و مجاری ادرار مؤثر است. برای سلامت پوست، مو و درمان بیماریها و اختلالات پوستی از قبیل جوش و آکنه، زونا و ویتیلیگو (لکه های سفید پوستی) بسیار مفید و مؤثر می باشد.

  • قابل استفاده به تنهایی یا مخلوط با آبمیوه های خالص
  • محتوی: 1 لیتر
  • قیمت مصرف کننده:

روش مصرف: خنک بنوشید، قبل از مصرف خوب تکان دهید، در صورت لزوم می توانید با آب میوه مخلوط کنید، پس از مصرف حتماً در یخچال نگهداری کنید.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه