امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

مدیریت منابع انسانی الکترونیک بطور وسیعی در آموزش و توسعه منابع انسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این بعد یکی از مفیدترین کاربردهای تکنولوژی در منابع انسانی است. هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود باید مجموعهای از افراد لایق و کارآمد را در اختیار داشته باشد. بخشی از دانش و معلومات را افراد پیش از ورود به سازمان کسب کرده اند اما برای اینکه بتوانند وظایف محول شده در سازمان را به خوبی انجام دهند و نقش موثری در رسیدن به اهداف سازمان ایفا کنند، علاوه بر این معلومات بستگی به آموزش‌های کارکنان دارد. زیرا داشتن کارمند ورزیده یکی از مهمترین عوامل در میزان کارآیی و کارآمدی سازمان است.

یکی از راه های آموزش، آموزش الکترونیک می باشد. آموزش الکترونیک عموما به استفاده از فنآوری اطلاعات تحت شبکه در آموزش و یادگیری اطلاق می‌شود. برخی عبارات دیگر مانند آموزش آنلاین، آموزش مجازی، آموزش تحت شبکه و آموزش تحت وب برای توصیف این نوع آموزش و یادگیری به کار میروند.

اما به نظر می‌رسد عبارت آموزش الکترونیک فراتر از آموزش آنلاین، آموزش مجازی، آموزش تحت شبکه و آموزش تحت وب می باشد. آموزش الکترونیکی تمامی فعالیت‌های آموزشی که به صورت فردی و گروهی به صورت آنلاین و آفلاین از طریق استفاده از شبکه، رایانه و وسایل الکترونیکی انجام می شود را در بر می‌گیرد.

آموزش الکترونیکی در حوزه‌های وسیع به کار گرفته می‌شود که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• یک وسیله آموزشی برای کارکنان و مشتریان؛

• تسریع در دسترسی به بازار؛

• عملکرد و بهرهوری بیشتر؛

• بروز رسانی دانش و تسهیل در جذب نیروی انسانی؛

• ایجاد فرصتهای آموزشی برابر برای کارکنان

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه