امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

جعبه جواهرات موزیکال فانتزی و بسیار زیبای گیتار که علاوه بر داشتن دکور و ظاهری زیبا، قابلیت پخش موزیک را نیز می باشد، محصولی متفاوت با طراحی فانتزی و بسیار زیبا است. این جعبه دارای آدمک گردانی می باشد که همراه با پخش موزیک به دور خود می چرخد و جلوه ای زیبا را پدید می آورد.همچنین جعبه دارای قفل و بست بوده و علاوه بر کمک به ظاهر زیبا در صورت زمین افتادن باعث عدم ریختگی وسایلهای درون جعبه می شود.

 

 

موزیک گیتار به صورت کوکی است و نیازی به استفاده از برق و یا باطری ندارد، تنها کافیست گیتار را کوک کنید و درب آن را باز کنید. در قسمت داخلی درب، یک آینه تعبیه شده که امکان استفاده از گیتار برای نگهداری و استفاده از لوازم آرایشی را نیز فراهم نموده، علاوه بر این بخشی از پوشش داخلی جهت قرار دادن آسان انگشتر طراحی شده است. 

 

 

 

جعبه جواهرات موزیکال طرح گیتار، یک وسیله بسیار زیبا و کارآمد می باشد که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، از کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار است با قراردادن این جعبه موزیکال زیبا بر روی میز آرایش و میز آیینه، می توان دکوری زیبا و جذاب ایجاد کرد که با باز کردن درب این جعبه جادویی، صدای موزیک نوستالژیک و خاطره انگیزی را نیز برای شما پخش خواهد کرد.

 

 

 

قسمت داخلی درب گیتار، یک آینه تعبیه شده است و قسمت داخلی خود گیتار دارای چند بخش مجزا برای نگهداری زیور آلات و لوازم آرایشی کوچک می باشد.همچنین دارای قسمت بخصوص استند انگشتر بوده و به شما امکان حفظ و نگهداری زیورآلات به شکلی کاملاً مرتب را خواهد.این جعبه در رنگهای مختلف مناسب سلایق مختلف تهیه شده و هدیه ای دخترانه، متفاوت و ارزشمند به عزیزان شما می باشد.

 

ویژگی های کلی:

طراحی نوین، زیبا و فانتزی

ابعاد: 21cm * 11cm * 7cm

نوع: موزیکال (کوکی)

جنس: پلاستیک مقاوم

دارای عروسک گردان

بدون نیاز به برق و باطری

دارای استند انگشتر

ارائه شده در رنگ های متنوع و زیبا

همراه با آینه داخلی

چرخش عروسک و پخش موزیک با باز شدن درب گیتار

انتخابی مناسب به عنوان یک هدیه متفاوت

مناسب جهت  نگهداری زیورآلات و لوازم آرایشی کوچک

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه