امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

با دوام، کمیاب و گرانبها سه ویژگی فلز طلاست که آن را از دیرباز تاکنون پادشاه تمام فلزات عالم ساخته و آدمی همواره در پی یافتن راهی برای دست یابی به این فلز گرانبها و ذخیره آن بوده است. این سه ویژگی باعث شد تا طلا وسیله مبادله باشد. ارز دیجیتال طلا امروزه نیز از جایگاه بالایی در جهان برخوردار است و نسبت به ارز دیجیتال دلار و دیگر ارز‌ها ارزش بالاتری دارد. اما فلز طلا در عین حال که زیبا، با ارزش و گرانبهاست بسیار کمیاب است.

کمیاب بودن طلا مشکلی بود که باعث شد به تدریج ارز‌های کاغذی و سپس ارز‌های دیجیتالی مانند ارز دیجیتال طلا و ارز دیجیتال دلار جایگزین آن شوند و افراد با اختراع ارز‌های دیجیتال و شرکت در آموزش بلاک چین آموختند چطور به جای فلزات و پول‌های کاغذی از رمز ارز‌ها برای مبادلات خود استفاده کنند.

با روی کار آمدن ارز‌های دیجیتالی و افزایش حجم مبادلات رمز ارز‌ها طرفداران طلا به دنبال راهی برای حضور در این بازار نوپا بودند تا بتوانند مبادلات خود را به شیوه نوین انجام دهند. به همین دلیل ارز‌های دیجیتال طلا مانند تتر گلد، دیجیکس گولد، پکس گولد و... اختراع شدند.

استفاده از ارز‌های دیجیتالی طلا روشی نوین برای نگهداری طلا بدون نیاز به نگهدارنده‌های فیزیکی طلا است. رمز ارز طلا ارزشی با ثبات و با ارزش است که بوسیله این نوع ارز به راحتی می‌توان در دنیای دیجیتالی بر روی طلا سرمایه گذاری کرد.

افراد در هر نقطه‌ای از جهان که باشند به راحتی می‌توانند روی طلا سرمایه گذاری کنند و با خرید و فروش طلا سود هنگفتی بدست آورند. قیمت هر ارز دیجیتال بر حسب اونس طلا سنجیده می‌شود.

همانطور که فلز طلا در جهان واقعی بسیار گرانبها و کمیاب است در دنیای ارز‌های دیجیتال، بیت کوین نیز به علت کمیاب بودن به طلای دیجیتالی مشهور است. گرچه بیت کوین پشتوانه طلا ندارد و مبادله بیت کوین به معنای خرید و فروش طلا نیست، اما به علت کمیاب بودنش مثل طلا بسیار گرانبها است. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا روی آن سرمایه گذاری کنند. با اینکه تعداد رمز ارز‌ها روز به روز بیشتر می‌شود، اما در این رقابت تمام آن‌ها پیروز میدان نخواهند بود. کمیاب بودن صفتی است که همواره مورد علاقه بشر بوده. انسان‌ها دوست دارند چیز‌های کمیاب را داشته باشند چه طلا باشد چه بیت کوین یا کوین دیگری که ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور به جمع کریپتوکارنسی‌ها بپیوندد.

دلار از نوع دیجیتالی!

این روز‌ها استفاده از دلار دیجیتالی به سرعت در حال رشد است، به طوری که کشور‌ها به جای پول کاغذی ترجیح می‌دهند از پول‌های دیجیتالی برای خرید و فروش استفاده کنند. گزارشات حاکی از آن است که حتی چین نیز اخیرا روی توسعه نسخه آزمایشی یوان دیجیتالی خود فعالیت می‌کند و این در حالی است که کشوری مثل آمریکا به شدت به فکر استفاده از دلار دیجیتالی است، طوری که در آینده می‌توان شاهد رقابت بین ارز‌های دیجیتالی بانک ها، بیت کوین و رمز ارز‌های دیگر بود. ارز‌های دیجیتالی مانند ارز‌های دیجیتالی دلار و طلا درست همانند سکه ها، اسکناس‌ها و جواهرات عادی هستند که در واقعیت مبادله می‌شوند، اما کاملا به صورت آنلاین می‌باشند و از طریق حساب‌های اینترنتی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

ارز دیجیتال دلار جایگزینی برای خرید و فروش دلار در دنیای رمز ارزهاست و می‌توان با آموزش بلاک چین این ارز را به راحتی در بازار‌های جهانی رمز ارز‌ها مبادله کرد. دلار دیجیتالی و طلای دیجیتالی ارز‌های باثباتی محسوب می‌شوند و با اینکه مانند سایر کریپتوکارنسی‌ها بر بستر بلاک چین عرضه شده اند، اما به دارایی‌های ثابت طلا و دلار کشور‌ها وابسته‌اند.

با شیوع کرونا در جهان و تعطیلی بسیاری از شرکت ها، موسسات و نهاد‌ها مردم بیشتر از قبل به سمت سرمایه گذاری و خرید و فروش رمز ارز‌ها متمایل شدند. گرچه در دنیای واقعی با شیوع ویروس کرونا کسب و کار‌ها با رکود مواجه شدند و افراد زیادی کار خود را از دست دادند، اما در این شرایط بحرانی ایده کسب درآمد با رمز ارز‌ها باعث شد تا خرید و فروش دلار دیجیتالی، طلای دیجیتالی و سایر رمز ارز‌ها رونق بیشتری بگیرد و مزایای استفاده از رمز ارز‌ها بیشتر از قبل خودنمایی کند.

دلار دیجیتالی یک توکن ERC-20 است که مثل بیت کوین طرفدار خاص خودش را دارد و در کیف پول بلاکچین نگهداری می‌شود. هر رمز ارز دیجیتالی به خودی خود یک دلار آمریکا نیست، اما شرکت‌هایی مسئولیت پشتیبانی از رمز ارز‌های دیجیتال با پشتوانه دلاری را بر عهده دارند و با داشتن هر رمز ارز دلار دیجیتالی می‌توان یک دلار در بانک‌هایی که از این ارز پشتیبانی می‌کنند داشت و خرید و فروش آن‌ها نیز بر اساس یک دلار محاسبه می‌شود. به طور کلی یک ارز پایدار یک دارایی رمز ارزی محسوب می‌شود که برای به حداقل رساندن نوسانات قیمت ارز‌ها طراحی شده است.

از ویژگی‌های بارز دلار دیجیتال این است که به دلیل ماهیت رمزنگاری شده‌ای که دارد جعل آن دشوار است. دلار و اسکناس جعلی مشکلی رایج در جامعه کنونی ماست، اما در روش مبادله نوین ارز‌های رمزنگاری شده‌ای مثل طلای دیجیتال، دلار دیجیتال، بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و... به دلیل اینکه رمزنگاری شده اند نمی‌توان آن‌ها را جعل کرد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه