امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

امروزه زندگی اکثر افراد دیجیتالی شده است و راه و روش انجام بسیاری از کار ها با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است. نسل جدید هم همیشه به دنبال راه های پر بازده تر و در عین حال راحت تر و سریع تر برای رسیدن به اهداف خود می گردد. تا چند سال قبل در کشور ما ایران، سه بازار سرمایه گذاری اصلی وجود داشت. بازار بورس، طلا و ارز. اما اکنون و با پیشرفت روزافزون دنیای دیجیتال، این بازار های سرمایه گذاری نیز دستخوش تغییراتی شده اند. بازار های سرمایه گذاری قدیمی دیگر پاسخگوی قشر جوان و بروز نبوده و این دسته از افراد همیشه به دنبال یک بازار سرمایه گذاری جدید و با موقعیت های بهتر بوده است. بازار سرمایه گذاری جدید و با بازدهی بالا که چند وقتی است طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا و از جمله در ایران پیدا کرده است، بازار ارز های دیجیتال می باشد. بر خلاف بازار های سرمایه گذاری دیگر که اکنون کاملا به بلوغ رسیده اند و از سرمایه گذار اشباع شده اند، ارز های دیجیتال یک بازار در حال توسعه بوده و موقعیت های بسیاری برای سرمایه گذاری در آن وجود دارد.

سیگنال ارزدیجیتال

این بازار چقدر سود دارد؟

برای توضیح این بخش به سراغ جدیدترین آمار منتشر شده می رویم تا به شما بگوییم در یک دهه گذشته شما از چه ثروتی غافل بوده اید. این آمار میزان سود شما را در یک بازه 10 ساله، از سال 2009 تا 2019 نشان می دهد. بر اساس این نتایج فرض شده است که شما در سال 2009 مبلغ 100 دلار را بر روی شرکت های مختلف و بیت کوین سرمایه گذاری کرده باشید. برای مثال، اگر شما 100 دلار بیت کوین، 100 دلار از سهام اپل و 100 دلار سهام آمازون را بودید، اکنون و پس از گذشت 10 سال ارزش آن 100 دلار به این صورت بود. شما 9.2 میلیون دلار بیت کوین، 3300 دلار سهام آمازون و 2400 دلار سهام اپل در اختیار داشتید. احتمالا الان کاملا متوجه این تفاوت در رقم و منظور ما از بازار پر سود شده اید.

اما چرا اینطور شد؟ چرا سرمایه گذاری روی بیت کوین سود میلیون دلاری داشت و سرمایه گذاری روی شرکت ها تنها چند هزار دلار؟ دلیل این اتفاق این است که سهام این کمپانی های بزرگ الان بیشتر از یک دهه است که به ثبات و بلوغ خود رسیده است و دیگر این امکان وجود ندارد تا سهام آن ها در یک مدت چند ساله چندی برابر شود. اما در مورد بیت کوین اصلا این طور نیست. بازار بیت کوین و در کل، بازار ارز های دیجیتال تنها 10 سال از شروع کارشان می گذرد و هنوز به بلوغ کامل خود نرسیده است، به همین دلیل این بازار پتانسیل بسیار بالایی برای سود دهی دارد و می تواند اکثر سرمایه گذاران خود را راضی کند.

حال که متوجه پتانسیل بالای این بازار شده اید وقت آن رسیده است تا شما را با موارد مورد نیاز برای ورود به دنیای ارز های دیجیتال آشنا کنیم.

مشاور ارزدیجیتال

ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال چقدر است؟

در این بخش هم خبر های بسیار خوبی وجود دارد. ریسک سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال نسبت به سایر بازار های دیگر بسیار کمتر می باشد، مخصوصا در کشور ما. همان طور که احتمالا می دانید در کشور ما موارد بسیار زیادی هستند که بر روی وضعیت قیمت طلا و دلار و یا بازار بورس تاثیر می گذارند. این موارد آنقدر زیاد هستند که کمتر کسی می تواند حواسش به آن ها بوده و با ریسک کمتری سرمایه گذاری کند. به تمام این موارد خبر ها و اتفاقات روزمره کشور را هم اضافه کنید تا واقعا با ریسک این بازار ها روبرو شوید.

اما چرا بازار ارز های دیجیتال و بیت کوین ریسک پایین تری دارد؟ برخلاف بازار های دیگر، بازار بیت کوین و قیمت آن کاملا جهانی بوده و هیچ ارتباطی با اتفاقات داخل کشور ندارد. به همین دلیل پیش بینی های قیمتی برای ارز های دیجیتال آسان تر بوده و ریسک کمتری دارد.

همچنین در زمینه ارز های دیجیتال یک راهنمای بسیار بزرگ به نام سیگنال ارز دیجیتال نیز وجود دارد. سیگنال ارز دیجیتال در اصل یک نمودار است که توسط تحلیلگران بسیار ماهر و باتجربه با کمک کامپیوتر های محاسباتی بسیار پیشرفته رسم می شود. در این نمودار ها پیش بینی قیمتی هر ارز دیجیتال به شما گفته می شود. همچنین مشخص می شود که الان زمان آن است که ارز مورد نظرتان را بخرید یا بفروشید. با استفاده از این سیگنال ها حتی افرادی که تجربه ندارند و برای اولین بار می خواهند در بازار ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کنند نیز می توانند با ریسک پایینی کار خود را آغاز کنند.

دوره ارزدیجیتال

آیا آموزش ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

این یک واقعیت است که شما بدون هیچ تجربه و دانش خاصی در زمینه ارز های دیجیتال می توانید وارد این بازار شده و خرید و فروش کنید. اما باید این را هم بدانید که اگر اکنون 100 دلار بخرید، 10 سال آینده چند میلیون دلار نخواهید داشت. الان زمان آن است تا با علم و آگاهی درست وارد این بازار شده و با یک سرمایه گذاری درست و فکر شده خود را به سود بالایی که به دنبال آن هستید برسانید. در دوره ارز دیجیتال به طور کامل تمام مواردی که لازم است در زمینه ارز های دیجیتال از آن خبر داشته باشید به شما گفته می شود. در دنیای ارز های دیجیتال شما هم می توانید ارز بخرید، هم می توانید خودتان ارز مورد نیازتان را تولید کنید، اما این موارد نیاز به آموزش و فراگیری اصول و مبانی ارز های دیجیتال دارد. دوره ارز دیجیتال برای کسی که می خواهد یک سرمایه گذاری اصولی، حساب شده و با ریسک پایین را انجام دهد لازم است.

آموزش بیت کوین

با ارز های دیجیتال آشنا هستم اما نمی دانم بر روی چه ارزی سرمایه گذاری کنم، چکار کنم؟

اگر شما با ارز های دیجیتال آشنا هستید و می خواهید سرمایه گذاری خود را در این بازار جذاب شروع کنید احتمالا در هنگام ورود به این بازار دچار سردرگمی می شوید. صد ها ارز دیجیتال وجود دارد که می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید. بهترین راه برای شروع یک سرمایه گذاری موفق در بازار ارز های دیجیتال استفاده از مشاور ارز دیجیتال است. مشاوره های ارز دیجیتال به دو صورت حضوری و مجازی انجام می شود و می توانید با توجه به نیاز و علاقه خود هر کدام از این موارد را انتخاب نمایید. در جلسات مشاوره به شما گفته می شود بر روی چه ارزی سرمایه گذاری کنید و یا اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز استخراج کنید باید چه کار هایی برای آن انجام دهید.

اگر به سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال و بیت کوین فکر می کنید اصلا نگران نباشید و بدون هیچ شک و تردیدی سرمایه گذاری خود را شروع کنید و آینده خودتان را آن طور که دوست دارید به دست آورید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه