امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

دلار بایننس که با نماد BUSD شناخته می‌شود، یک استیبل کوین قانونی در بازار ارز دیجیتال مبتنی بر دلار آمریکاست. برای هر واحد ارز BUSD، یک دلار آمریکا در خزانه نگهداری می‌شود. به عبارت دیگر، عرضه بی یو اس دی به نسبت 1:1 به دلار آمریکا گره خورده است. هولدرها می‌توانند توکن‌های بایننس یو اس دی خود را به ارز فیات یا بالعکس تبدیل کنند. پاکسوس (Paxos) که مالک این پروژه است، هر ماه ممیزی‌های خزانه Binance Coin را منتشر می‌کند.

بایننس یو‌ اس‌ دی چیست؟

رمز ارز بایننس یو‌اس‌دی یا BUSD یک استیبل کوین است که توسط شرکت پاکسوس (Paxos) و صرافی بایننس (Binance) ایجاد شده است. شرکت پاکسوس، از فناوری بلاک چین برای ایجاد و توسعه استیبل کوین‌ها به عنوان یک محصول و ارائه آن به عنوان خدمات به شرکت‌های دیگر استفاده می‌کند. آنها همچنین در گذشته، یک استیبل کوین دیگر با پشتوانه طلا به نام PAX Gold (PAXG) ایجاد کردند. اداره خدمات مالی ایالت نیویورک (NYDFS) قوانین و مقررات مرتبط با توکن‌های BUSD و PAXG را تنظیم و بر آنها نظارت می‌کند.

اگر قصد خرید این استیبل کوین را دارید، با مراجعه به مقاله بی یو اس دی و مشاهده نمودار قیمت لحظه‌ای آن، سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

تاریخچه و تیم توسعه دهنده بایننس یو اس دی

در تاریخ5 سپتامبر 2019، دو شرکت بایننس و پکسوس برای ایجاد یک استیبل کوین جدید به نام بایننس یو اس دی (BUSD) اعلام همکاری کردند.
شرکت paxos قبلا استیبل کوین خود را با نام pax راه اندازی کرده بود. به همین منظور حساب های بانکی را در ایالت متحده ایجاد کرد تا همانطور که این استیبل کوین توسط دپارتمان خدمات مالی نیویورک تایید شد، شرکت پکسوس پیش فروش این ارز را در تاریخ 12 سپتامبر 2019 آغاز کرد و چند روز بعد از اعلان رسمی، امکان تبادل این استیبل کوین با جفت ارزهای بیت کوین، بایننس کوین و ریپل در پلتفرم صرافی بایننس فراهم شد و در حال حاضر ارزهای قابل تبادل با این استیبل کوین از50 عدد گذشته است.
شش ماه بعد از راه اندازی این پروژه، صرافی بایننس دلایل قانع کننده ای برای استفاده از این استیبل کوین در خارج از پلتفرم خود داشت. به همین دلیل جفت ارزهای زیادی را برای معامله با این توکن قرار داده و استفاده از آن را توسعه داده است.
تیم paxos متشکل از متخصصان با سوابق مختلف، از جمله کارمندان سابق وال استریت و سیلیکون است. ارز دیجیتال pax به عنوان یک استیبل کوین با ترکیبی از ثبات دلار آمریکا و بهره وری بلاک چین است که توسط این شرکت توسعه یافته است و هدف آن ایجاد یک شبکه جهانی بدون اصطکاک با تبادلات ساده و فوری می باشد.
مدیرعامل صرافی بایننس چانگ پنگ زائو پس از بررسی دستاورد های این پروژه و موفقیت های شرکت paxos در ایجاد یک استیبل کوین قابل اعتماد، این شرکت را برای همکاری انتخاب کرد. و این باعث شد که بایننس یک استیبل کوین ارزشمند به نام busd ایجاد کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه