امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

دستبند چراغدار حبابدار شفاف LED دارای باتری بوده و به سه وضعیت خاموش، روشن و چشمکزن قابل تغییر می‌باشد.این دستبند شفاف بوده و دارای حباب در داخل می‌باشد و با تابش نور به حباب‌های موجود در بند دستبند جلوه آن دو چندان خواهد شد.

 

 

این دستبند مناسب برای جشن ها مهمانی ها ی شبانه و کنسرت ها،ورزش های دسته جمعی، پیاده روی های شبانه، دوچرخه سواری در شب، هم چنین مناسب برای استفاده در باشگاه های ورزشی و مکان های عمومی است و جلوه ی ویژه ی آن در شب بیشتر نمایان می شود.

 

 

دستبند های ال ای دی چراغدار دارای لایه شفاف سیلیکونی و باطری با ماندگاری بالا و هم چنین ضد حساسیت هستند و طراحی ساده و در عین حال شگفت انگیزی دارند.قابلیت شستشوی لایه بیرونی، تعویض باطری و استفاده در مکان ها و کاربردهای مختلف از ویژگی های این دستبند ال ای دی است.

 

 

همچنین این دستنبدها بسیار انعطاف پذیر بوده و برای کسانی که حیوانات خانگی دارند هم به عنوان قلاده و یا گردنبند تزیینی برای حیوانات دست آموز می توانند از آن استفاده نمایند. هم چنین با استفاده از این محصول در پیدا کردن حیوانات خود در شب دچار مشکل نخواهید شد و به راحتی می توانید سگ و یا گربه خود را در لابه لای شاخه ها و درختان در شب بیابید.

 

 

ویژگی های دستبند چراغ دار ال ای دی:

جنس: پلاستیک فشرده

افکت: دارد

دکمه خاموش روشن: دارد

منبع تغذیه: باتری ساعتی با دوام بالا

کاربردهای مختلف

طراحی ساده و جلوه ی حباب دار

رنگهای زیبا و جلوه در شب

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه