امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بیت کوین (Bitcoin) اولین رمزارز در بازار ارز دیجیتال است و این اولین بودن باعث شده است که در حال حاضر بیت کوین به عنوان «پادشاه رمزارزها» شناخته شود. قیمت بیت کوین در حال حاضر به چندین هزار دلار رسیده است و هر روز میزان ارزش آن بیشتر و بیشتر می‌‌شود. این افزایش ارزش به دلیل کارایی و مقبولیت نسبتاً بالای آن در میان مردم است. آسان و کم‌هزینه بودن انتقال بیت کوین هم یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت آن شده است.

ارسال بیت کوین

ارسال بیت کوین (Bitcoin) فرآیند بسیار ساده‌ای دارد. جهت ارسال بیت کوین کافی است در کیف پول خود پس از رفتن به قسمت بیت کوین، گزینه Send را بزنید و سپس آدرس مورد نظر خود را وارد کنید. بعد از آن، مقدار بیت کوین مورد نظر خود را وارد کنید و در نهایت گزینه Send را بزنید. البته در اکثر کیف پول‌ها در این مرحله قادر خواهید بود که میزان کارمزد پرداختی جهت انجام تراکنش را تعیین کنید.

کارمزد تراکنش بیت کوین

پس از وارد کرد آدرس بیت کوین گیرنده، مهم‌ترین موردی که در هنگام انتقال بیت کوین باید دقیق انتخاب شود، میزان کارمزد تراکنش است. زیرا اگر کارمزد تراکنش پایین باشد، زمان زیادی برای تأیید تراکنش نیاز است. حتی اگر میزان این کارمزد بسیار پایین باشد، ممکن است تراکنش شما هیچ وقت تأیید نشود و قطعاً برای بازیابی بیت کوین خود با دردسر مواجه خواهید شد.

باید دقت داشته باشید که میزان کارمزد مورد نیاز برای تأیید تراکنش بیت کوین در زمان مشخص، در هر لحظه متفاوت است. مثلاً ممکن است شما یک بیت کوین را با کارمزد 50 ساتوشی انتقال دهید و در زمان کمتر از یک ساعت تراکنش شما چندین کانفرم یا تأیید دریافت کند. اما در یک روز دیگر با قرار دادن 50 ساتوشی جهت کارمزد انتقال 1 بیت کوین ممکن است تأیید تراکنش شما تا چند روز طول بکشد.

جهت اطلاع از میزان دقیق کارمزدها و زمان حدودی تأیید هر تراکنش بیت کوین با توجه به کارمزد پرداختی، می‌توانید به سرویس‌ها و سایت‌های محاسبه‌گر و تحلیلگر کارمزد تراکنش بیت کوین مراجعه کنید.

انتقال بیت کوین به حساب بانکی چگونه امکان پذیر است؟

با توجه به این که امکان انجام تراکنش های بین المللی از طریق حساب های بانکی ایران وجود ندارد، برای انتقال بیت کوین از کیف پول خود به حساب بانکی (تبدیل بیت کوین به ریال) باید از واسطه ها کمک بگیرید یا خودتان به طور مستقیم با یک خریدار وارد معامله شوید.

مشخص است که استفاده از واسطه ها راهکار ساده تری است و سریع تر به جواب خواهید رسید.

اگر به دنبال پاسخ پرسش‌های متداول در رابطه با انتقال بیت کوین هستید، بر روی لینک کلیک کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه