امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال ICP توکنی است که توسط پلتفرم Internet Computer (IC) ارائه شده است. این پلتفرم توسط بنیادی به نام Difinity ساخته شده است و یکی از شبکه های منبع باز است و با اهدافی همچون رفع ایراداتی از قبیل ضعف های امنیتی اینترنت و سیستم های کامپیوتری و رفع سواستفاده هایی که از داده های کاربران انجام می شود و همچنین با هدف به وجود آوردن اینترنتی نوین که توانایی میزبانی از قراردادهای هوشمند را دارد به وجود آمده است. IC اولین بلاک چینی است که با استفاده از سرعت اینترنت و در عین حال با ظرفیت نامحدود فعالیت می کند. در اصل نوعی کامپیوتر بلاک چین است که می تواند داده را به طور دقیق و موثر محاسبه و اجرا کند. درادامه با ما همراه باشید تا با این پلتفرم و توکن آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ICP

پروژه ارز دیجیتال ICP در اواخر سال 2016 توسط آقای دومینیک ویلیامز بنا نهاده شد و در همان ابتدای امر توانست توجه بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. او یکی از بنیان گذاران و دانشمندان اصلی بنیاد Difinity و رییس آن است. او همچنین در گذشته از اعضای اولیه بیت کوین و اتریوم بود. سرمایه گذاران می توانند با داشتن توکن های ICP در تصمیم گیری های شبکه حق رای داشته باشند.

با توجه به گفته های توسعه دهندگان، ICP در واقع اولین شبکه مبتنی بر بلاک چین است که توانایی میزبانی از بسیاری از سایت ها، سیستم های هوشمند و تمامی سیستم های مالی و خدمات اینترنتی را داراست و بر پایه قراردادهای هوشمند فعالیت می کند. به عنوان مثال در صورتی که بخواهید برای کسب و کار خود یک وب سایت داشته باشید دیگر نیاز نیست هزینه های مربوط به هاست را بپردازید و درون این بلاک چین می توانید وب سایت خود را بدون هیچ هزینه ای راه اندازی کنید.

توکن ICP در شبکه چه نقشی ایفا می کند؟

ارز دیحیتال ICP به عنوان توکن اینترنت کامپیوتر می تواند درون شبکه قفل شود و در واقع سلول های عصبی(نود) ایجاد می شود که می توانند در تصمیم گیری های شبکه نقش داشته باشند. سرمایه گذاران توکن ICP می توانند از این طریق پاداش دریافت کنند. همچین برای تامین هزینه های شبکه از این توکن استفاده می شود. در صورتی که کاربران بتوانند زیر نود در شبکه تشکیل دهند می توانند به عنوان پاداش این توکن را دریافت می کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه