امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

 

استند عنکبوتی موبایل، یک محصول کاملاً متفاوت با طراحی نوین می باشد. این استند با قابلیت انعطاف و حالت پذیری خود امکان قرار گیری در زوایای مختلف را دارد. نگهدارنده عنکبوتی مناسب برای تلفن همراه، تبلت، دوربین عکاسی و... است. شما می توانید از استند عنکبوتی spider grip، در خودرو، روی دوچرخه، منزل، محل کار و... استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های نگهدارنده عنکبوتی موبایل، می توان به سبک، کم حجم و قابلیت حمل آن اشاره نمود.

 

 

 

استند عنکبوتی موبایل یک طراحی نوین و در عین حال بسیار کارآمد که قابل استفاده در شرایط مختلف است. این استند به گونه ای طراحی شده، که قابلیت انعطاف و فرم پذیری را دارد و امکان قرار گیری در زوایا و همچنین مکان های مختلف را فراهم می کند. طراحی این نگهدارنده، همانطور که از نامش مشخص است مطابق با شکل ظاهری عنکبوت بوده و دارای وزن و حجم کمی می باشد که قابلیت حمل و جابه جایی آسان را برای شما مهیا می کند.

 

 

 

استند عنکبوتی دارای 8 پایه با مفاصل انعطاف پذیر است. مفاصل منعطف این عنکبوت به شما این امکان را می دهد تا آن را به فرم های مختلف شکل دهید. استفاده از این نگهدارنده برای تلفن همراه، دوربین عکاسی، تبلت و دستگاه های GPS هم امکان پذیر می باشد. ساختار داخلی این عنکبوت تشکیل شده از مفتول های فلزی است که با روکشی ضخیم از لاستیک پوشانده شده و مانع از ایجاد خراش بر روی بدنه تلفن می شود و میزان لغزش روی سطح را نیز کاهش می دهد.

 

 

 

ویژگی های استند عنکبوتی موبایل:

  • طراحی منحصر به فرد و بسیار کارآمد
  • قابل استفاده برای تلفن همراه، تبلت و دوربین عکاسی
  • منعطف، با قابلیت شکل پذیری
  • سبک، کم حجم و قابل حمل
  • قابل استفاده در شرایط و مصارف مختلف
  • قابل استفاده به عنوان استند موبایل
  • دارای 8 پایه

 

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه