امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0
مکمل غذایی کلسیوم Forever Calcium کد 206
  • ترکیبات اصلی: کلسیم، ویتامین D و منیزیم
  • تأمین 100 % کلسیم مورد نیاز روزانه بدن
  • کلسیم یک ماده معدنی بسیار مهم است که 2 % وزن کل بدن را تشکیل می دهد. بیشترین مقدارکلسیم (99 %) در استخوانها و دندانها وجود داردو بقیه آن در سلولهای عصبی، بافت های بدن، خون و دیگر مایعات بدن یافت می شود.

موارد مصرف: کلسیم برای رشد، تقویت و استحکام استخوان و دندان، لخته شدن خون و ارسال تکانه های عصبی ضروری می باشد. همچنین برای فعالیت عضلات و ماهیچه ها و آزاد سازی هورمونهایی نظیر انسولین مورد نیاز است. کودکان و نوجوانان بویژه دختران نوجوان، به داشتن مقدار کافی کلسیم در برنامه غذایی روزانه شان نیاز دارند، چرا که اگر در این سنین، ذخیره کلسیم در استخوانها افزایش یاید، از بروز مشکلات بعدی در طول عمر از جمله پوکی استخوان در سنین پیری جلوگیری بعمل می آید. پوکی استخوان یکی از مشکلات رایج زنان در سنین پیری است که مصرف کلسیم کافی در برنامه غذایی روزانه، از بروز آن جلوگیری می نماید.

شیر و دیگر محصولات لبنی منبع طبیعی و عالی جهت تأمین کلسیم مورد نیاز بدن هستند اما برای افرادی که مایل به استفاده از لبنیات نیستند یا نمی توانند لاکتوز (قند طبیعی موجود در لبنیات) را هضم کرده و از لبنیات استفاده کنند، این محصول بهترین انتخاب برای تأمین کلسیم مورد نیاز بدنشان است.

  • با هضم آسان و جذب بالا (ویتامین D و منیزیم دو عنصر ضروری برای افزایش جذب کلسیم در بدن می باشند)
  • محتوی: 90 قرص
  • قیمت مصرف کننده:

روش مصرف: روزانه 3 الی 4 عدد به همراه آب مصرف شود.

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه